Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yrittäjät maaliskuuhun

01.03.2010 |

uusi kuukausi, uudet yritykset. Helmikuun tarinat menikin yhtä pötköä tammikuun ketjuun, mutta jospa nyt aloitettaisiin taas uusi keskustelu.

Oman navan tuijottelua: tänään oli taas tuomionpäivä ja jälleen negatiivinen. :´( En yhtään uskonutkaan, että onnistuu, mutta kyllä tää aina tuntuu niin pahalta eikä itkua voi estää.

Lähipiirissä ihmiset kertovat vauva-uutisiaan ja tekee kyllä kipeää kuulla ihastuneita onnitteluita, vaikka olenkin vilpittömästi onnellinen näiden uutisten tuojien puolesta. Ei tätä p***aa kenellekään toivoisi! Kipeällä tavalla vaan muistuttaa oman tilanteen surkeudesta.

Sori tilitys...

Aamullakin taitaa olla testipäivä hyvin lähellä, toivotaan sulle parempaa tulosta!! b

Helinakeiju: mitäs sinne kuuluu?

Joko Ninni78 piikittelee?

Mitä zaagalle kuuluu? Entä haave2010?

Pakko potkia eteenpäin... toivottavasti tälle kuulle saadaan hyviäkin uutisia tähänkin porukkaan! Tsemppiä kaikille!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä, Väestöliitossa.

Olen ollut alusta saakka tosi tyytyväinen sinne, sain ns oman lääkärin, jota uskon täysin. Vaikka sanois maa on pannukakku, uskon.

Välillä ollaan asioista vähän eri mieltä, mutta sitten kun toinen jaksaa saman asian taas selittää uudelleen ja uudelleen, tajuan hänen olevan oikeassa.

Olen tosi tyytyväinen että olen ko paikan aikoinaan löytänytkin vaikka laskut, taas reilu 500 euroa, kauniisti viekin perikatoon, kun tulot tällä hetkellä ovat ruhtinaaliset 600 euroa - verot. Jos tästä ei tärppää, on seuraava lasku taas sen reilu 2 tonnia, lääkkeistä ei laskua nyt tule, mutta kyllä tämän asian takia puuroa syödään ja kesälomatka taas unohdetaan.

Vierailija
2/46 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MetteMarille piti tulla onnenpotku pukkaamaan persuksille, jospa vanhaa Enska-kamua onnistaisi! :) Meilläkin se viimeinen ja kehnoin yksilö pakkasukoista tarrautui kiinni ja on nyt 3kk vanha ukonjötkäle. :)

Ja kaikille IVF-hoidoissa oleville tsemppausta, että luin Simpukka-lehdestä, että IVF-hoidoissa onnistumisprosentit nousee aina kolmanteen hoitokiertoon asti, joten ei kirveitä kaivoon vaikkei ekakierrokselta plussaa kuuluisikaan. (Itse ainakin oli jotenkin tosi toivoton olo, kun en tuota tiennyt ja ajattelin, että miksi koskaan, kun ei 3 ekaa siirtoa tuottanut tulosta.)

Nyt häivyn tietä häiriköimästä ja toivon tuhannesti onnea teille kaikille! :)

Killa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/46 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että plussajuna jätti meidät tylysti kyydistä... :(

Nyt sitten homma alkaa taas alusta, meillä ei ole pakastimessa enää yhtään huurrenenää.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :/

4/46 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin pahoillani. toivoin niin kovin, että olisi onnistunut. Voimia sulle ja uskoa tulevaan!

Evelina

Vierailija
5/46 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santttu: Voi ei... Oon niin pahoillani, näihin tilanteisiin ei sanoja koskaan... Voimia ja jaksamista ja halaus

Vierailija
6/46 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santttu: Voi ei... Oon niin pahoillani, näihin tilanteisiin ei sanoja koskaan... Voimia ja jaksamista ja halaus

Vierailija
7/46 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/46 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma tässä mättää...

Kerta vielä pakko testata..en anna periks..

9/46 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jo helpompi päivä kuin eilinen. Jotenkin näiden vastoinkäymisten ja ainaisten negatiivisten tulosten alle on jotenkin nöyrtynyt. Ei voi muuta kuin ottaa vastaan kaikki tilanteet, halus tai ei. Pakko vaan jaksaa eteenpäin ja yrittää pitää edes pientä toivonliekkiä yllä. Luovuttaa en suostu!

Toivotaan teille parempia tuloksia!!! b

Vierailija
10/46 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä kuinka paljon pakkasesta alkioita on mulle siirretty, 20 ? Mä en edes osaa kunnolla toivoa mitään niissä. Tuoresiirto on aina se parempi mahku.

Pidetään me toisillemme täällä peukkuja ja ollaan tukena, samassa veneessä kun kaikki ollaan.

Tiedän että ottaa suoraan sanoen hitosti päähän, aika auttaa siihen ja toiveet seuraavan hoidon alkamisesta.

Mun tosi, tosi hyvä ystävä on samassa tilanteessa. 1 lapsi reilu vuoden, ikää mittarissa enemmän kuin riittävästi. Edes me ei voida aina puhua keskenään, kun se on kummallekin liian hankalaa. Täällä on helpompi kohdata kohtalotovereita ja tietenkin välillä iloita toisten puolesta.

Kunhan muistat että olet tärkeä ja periksi ei anneta.

Vierailija
11/46 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sain tehdä raskaustestin, negaa näytti.

Tiistaina sitten taas soittelemaan Väestöliittoon.

Rahat tätä varten ovat onneksi säästössä ja lääkkeetkin ovat nyt lähes ilmaisia, kun katto on jo täynnä.

Mutta me yritetään !

12/46 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli haalea viiva ja tänään vielä haaleampi. Enää en kyllä testaa predictorilla kun haamuilee noin kovin. Varsinainen testipäivä olisi kyllä aikaisintaan huomenna mielummin ke tai to, mutta silti tuntuu ettei toivoa enää ole jos ei nuo herkät testit näytä mitään. Ja nyt ahdistaa kun en osaa päättää jatkanko vielä yhdellä inssillä vai meniskö suoraan IVF-hoitoon. Rahaa ei olisi hukattavaksi asti ja kun ei neljä inssiä ole tuottanut tulosta niin...voi kökkö!

Vierailija
13/46 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viisi viikkoa raskaana. Se oli ihanaa aikaa.

Ultra tehtiin 6 vko 4 pvä. Ei ollut enää sykettä. Se muru oli väsynyt ja lakannut kasvamasta viidennellä viikolla :(

Se oli ihan hirveä järkytys....

Aluksi kun raskaus todettiin musta tuntui kehossakin että olen raskaana mutta sitten jossain vaiheessa ne olot katosi. Huolestuin ja suunittelin jo raskaustestin hankkimista mutta ajattelin että ei mitään pahaa ole voinut tapahtua kun ei ole ollut mitään vuotoja.

Lääkäri sanoi että kromosomi häiriö. Siksi se luovutti.

Meillä ei ole mitään pakkasessa, eikä koskaan ole saatukkaan kun hädintuskin ollaan saatu muutama tuoresiirtoon.

Kaavinta on tällä viikolla. Kauhistuttaa.

Hoidot jatkuu kesäkuussa. Lääkäri sanoi että yritetään vielä omilla munasoluilla. Varasuunnitelma jossainvaiheessa on jatkaa hoitoa lahjasoluilla.

Aika harmaa olo. Tulisi jo kesä.

Halaukset Santttu, eveliina, mettemaria, helinäkeiju ja muut. Voimia teidän hoitoihin.

Tuut :(

14/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuut: voi miten surullista kuulla!! En tiedä mitä sanoa... :'(

helinakeiju & eveliina: kurjaa, ettei teidän testinne näyttäneet sen parempia tuloksia kuin minunkaan. Eveliinalla kuitenkin jotain haaleaa viivaa, mutta siis haalistuvaa? :(

Mettemari: Testipäivä taitaa olla käsillä? Peukutuksia ja plussatuulia testiin!!! b

15/46 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se haalea viiva muuttui puhtaaksi negaksi ja tätsy pärähti kylään. Eli huomenna menen klinikalle ja suunnitellaan järeämpää hoitoa. aloitetaan IVF tai ICSI. Kyselinkin toisessa polussa teidän kokemuksia IVF-hoidoista, mutta en ole vielä saanut vastauksia. Eli ei tullut sitten joululahjaa, mutta tammikuu on toivoa täynnä eikös vaan?

Vierailija
16/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten varmaan arvaatte, niin ei oo parempia uutisia mullakaan kerrottavana ts.negaahan sitä testattu myös täällä...:( Apeaksi vetää mielen, ei mahda mitään. Se ois edessä koko rumban alusta aloittaminen jälleen kerran ja vielä viimeistä kertaa.. Yhtään alkanutta raskautta ei siis vieläkään ole tiellemme suotu näihin lähes kahdeksaan yritysvuoteen. Ja mitään selkeää estettä raskaudelle ei ole kuitenkaan löydetty. Muuta kuin, et se vaan ei ala!! Jotta korpeaa! No, menkat loistaa vielä poissaolollaan ja uuden systeemin mukaan tukilääkitys jatkuu vielä 2 pv ekasta testistä (2 vko:a siirrosta) ja sit vielä uus testi ja vasta sitten uskotaan;) ja puretaan tukilääkitys..

Killa: Tuhannet kiitokset onnenpotkuista:), mutta nekään ei nyt sit auttaneet...:( Ihanaa, et käyt moikkailemassa ja tsemppailemassa:)! Käy toki muutoinkin, et tod. häiritse..:) Ihana olet! Ja onnea pojasta:)!

tuut: Voi miten surullista:(! Lohtuhali sulle yrittäjätoveri..

Vierailija
17/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pois tekstistä.. Huono tää palsta kyllä..

Niin tossa oli pahoittelut myös teille, Santttu, helinäkeiju ja eveliina. Halit teille kaikille!

Ja vielä sen verran jatkoin ON, kuinka tää elämä taas näytti iromista puoltaan tässä lapsettomuusasiassa.. Eli jälleen eiliseen negatestipäivään sain kuulla uuden raskausuutisen.. Ja ihan oikeasti kerkesin ihan kummastella jo asiaa, että eikö tällä kertaa todellakaan kuuluu yhtään raskaus/vauvauutista ko. päivälle. Yleensä kun tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että näin käy jostain kumman syystä aina tai sit testipäivä on just joku äitienpäivä tms. No, iltaan asti päästiin ilman raskausuutista, mutta sieltähän se sit vielä tuli. Mun treenikaverille sattu pieni onnettomuus treeneissä ja kertoi siinä yhteydessä kolmannelle kuulle edenneestä raskaudestaan! Ei ois muuten halunnut kertoa asiaa, mut säikähti tossa tilanteessa keskenmenon pelon vuoksi suhteettoman paljon.. Eipä siinä muuta kuin lohduteltiin, et kaiki varmasti hyvin... Mutta aika kiusallinen tilanne, kun itse oli ollut negatestin vuoksi alavireinen koko päivän ja ootti oikein, et pääsee treeneihin "unohtamaan" asian, niin kuinkas sitten kävikään.. Eipä häntä voi tietenkään syyttää, sillä ei tiedä yrityksestämme ja hoidoistamme..

Onhan tämä sellaista farssia koko homma...;)

Katsotaan tuleeko tääkään viesti perille.. ja palaillaan joku toinen kerta taas..

MM

18/46 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei MetteMarillakaan onnannut. :( Halaus!!

Toi on niin rankkaa, kun itse murehtii ties kuinka monetta kertaa negatestiä ja toiset ilmoittelee vauvauutisiaan. Tietty hyvä, ettei läheisten tarvitse tätä kaikkea käydä läpi, mutta kyllä sitä itsekin niin mielellään vauvauutisia kertoisi...

Mullakin on lähipiirissä tänä keväänä tosi monta raskaana olevaa. Joillakin vahinko (mutta tervetullut), joillain lyhyen tjot-kauden jälkeen, jotkut toteavat, että kyllä tää toinen on sitten viimeinen jne... ei voi kuin ajatella, että kunpa tietäisitte miten onnekkaita olette... Jospa mekin vielä jonain päivänä! Uskotaan siihen!! Jaksamista, naiset!

Vierailija
19/46 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mettemari olen niin pahoillani ;(

Mä tapasin kaverin kadulla jolle kerroin meneväni kaavintaa niin hän kertoi olevansa raskaana. Tämä on tätä karmaa. Elämä näyttää pitkää naamaa :(

Oleko sä yrittänyt 8 vuotta ? SE on ikuisuus.

Ei luovuteta. Kyllä viellä tärppää!!!

Vierailija
20/46 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai no Väestöliiton paperissa lukee, että testaa vasta perjantaina, mutta huomenna on pp 14, niin kuka muka malttaisi odottaa perjantaihin??

Olo ei ole mitenkään erityisen raskautunut, joten en hirveästi lataile paineita huomiseen. Viikonloppuna masu aloitti "menkkamurinat", eli aika ihme on jos tästä vielä plussaa saadaan aikaiseksi. No, ennen kuin vuoto alkaa, niin toivoa on, mutta pientä epäilystä kyllä on siihen suuntaan,että kuukautisen pitää tällä hetkellä poissa vain nuo luget.. Eli Santttu ei ole kovin korkealla fiilikset täälläkään

Toivottavasti muilla on parempaa kerrottavaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi