Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein ls-ilmoituksen naapurin äidistä

Vierailija
01.03.2010 |

Kutsuu lastaan vittupääksi, tänään kun viidennen kerran kuulin kutsuvan vittupääksi niin tein ilmoituksen.

Terveisiä vaan sinulle jos tunnistat itsesi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu lastaan vittupääksi, tänään kun viidennen kerran kuulin kutsuvan vittupääksi niin tein ilmoituksen. Terveisiä vaan sinulle jos tunnistat itsesi.

Vierailija
2/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa meillä olla myös sossut ovella kun oon koko päivän hokenut itselleni itku kurkussa, että "vitun ääliö, saatanan kusipää, miksi vitussa olit niin idiootti, että sorruit taas. Voi saatanan rähmäkäpälä kun aina menet sen sormes sinne askiin laittaan".

Lapset on kylläkin koulussa. Mutta mistäs sen tietää jos joku innokas av.mamma on kuullut kun olen sättinyt itseäni tänään.

Tuli vain nimittäin mieleen tästä aloituksesta. Että on muuten saattanut olla naapuri ihmeissään jos on kuunnellut, mitä meillä on tänään äiti jutellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän jos 15v teiniä kutsuisi :D

Vierailija
4/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tehkää vaan niitä ilmoituksia hepposin perustein niin ei jää sossuille aikaa tutkia OIKEITA tapauksia ja lapset taas kärsii.

Yhteiskunnan kulut myös lisääntyy ja kun rahaa ei riitä kaikkeen niin taas viattomat ja oikeasti apua tarvitsevat saa kärsiä! Ajattele ensin kun teet!!!

Vierailija
5/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisia vanhempia kiinnosta teinit.

Vierailija
6/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti sulle vittupää ap, mä säästin puhelinkuluissa kun ei tarttekaan itse sossuun soittaa. kiitti vitusti vielä kerran=)

Vierailija
7/7 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DC TDC kuten liittyy liittyy et itse uuteen uskoon teet Ky saa