Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko laulanut miehellesi koskaan serenaadia?
01.03.2010 |
onko se sopivaa mielestäsi? kuuluuko vain miehen tehdä niin?
Kommentit (4)
Mies on kylläkin laulanut monta kertaa minulle ja joskus laulamme yhdessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei koskaan itketetty mummoja joulujuhlissa enkä kuvittele et olisin noista ajoista yhtään petrannut. En missään tapauksessa halua rääkätä miestäni =)
ja mies sanoi ettenhän mä minnekkään ole lähdössäkään. Minä tykkään laulella miehelleni. :D
Alue: Aihe vapaa
mies"fanille", mutta ei sovi tavisnaiselle laulettavaksi.
Mutta enpä ole varsinaisesti serenoidut kellekään.