Sairaanhoitajillako huonot palkat? 2808 €/kk
Moni akateemisesti koulutettukin ansaitsee vähemmän.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2008344
Kommentit (13)
jos kadehdittaa noin paljon. Tilaa on innokkaille!! Jokainen saa töitä jos vaan HALUAA.
(aikuisen ripulipaskan siivoaminen klo 5 yöllä ei paljoa naurata)
siitä voi jokainen laskea paljonko saan, kun teen 30h/viikossa!
sh AMK
ja tuohon tuntiliksaan tulee vielä päälle ilta- ja yövuorolisät...
Minä olen sairaanhoitaja ja palkkani on 2000€/kk. Että revi siitä. Ihan turhaa sitäpaitsi kadehtia, sopii mennä koittamaan sitä työtä, eritteitä ja haukkuja ei ainakaan työpäivistä puutu!
Koulunkäyntiavustajan palkka 1974e?
Eihän toikaan ole pieni?
Ton 2800 voin saada sillä kun teen öitä, iltoja pyhävuoroja.
Pidän kyllä työstäni mutten tajua jos joku pitää palkkaa hyvänä. Se on totta että valituksia saa kuulla joka vuorossa. Koitan tehdä työni hyvin mutta ihmiset vaan on tyytymättömiä ja tarpeita niin paljon ettei niihin pysty tämä järjestelmä vastaamaan.
mm. lomarahat, ylityökorvaukset, yölisät, bonukset (aloilla joissa niitä maksetaan) jne.
Kyseessä ei pelkkä peruskuukausipalkka siis.
Palkka nyt Tehy-korotusten jäljiltä 2100 e - verot.
Eli käteen jää 1400-1500 e. Onko se jyvä palkka?
mm. lomarahat, ylityökorvaukset, yölisät, bonukset (aloilla joissa niitä maksetaan) jne. Kyseessä ei pelkkä peruskuukausipalkka siis.
Minä saan lähihoitajanakin tuon 2800, mutta se tarkoittaa sitä, että on kaikki kokemuslisät, ja tekee yötyötä ja joulut ja juhannukset myös. Perustuntipalkka ei ole kuin jotain 11 €. Ottakaa nämä asiat huomioon myös!!
Koulunkäyntiavustajan palkka 1974e? Eihän toikaan ole pieni?
Ja jyväskylässä ainakin palkka 1767e/kk.
Että miten niin pieni, pienempihän toi on kun ilmoitettu.
kovaa palkkaa saa. pitäiskö lampsia mammalomalta takas töihin, jos kolmessa kuukaudessa palkka on noin noussut.. mun palkkakuitissani luki peruspalkkana 2014 ja lopulta käteen jää 1300-1800 lisineen kaikkineen.. että tuota.. mistä ihmeestä tuo 2800 on oikein revitty?? tuon verran saan silloin, jos mukana on lomarahat. lisilläkään en pääse edes lähelle tuota summaa..
siitä voi jokainen laskea paljonko saan, kun teen 30h/viikossa!
sh AMK