Miksi vauvan hoitolaukut ovat niin kalliita?
Kommentit (17)
Itse hoitolaukkukin on aika tarpeeton kapistus, ellei välttämättä halua kassia samaa kuosia kuin vaunut. Mutta eihän siinä laukussa mitään ole, mikä hinnan selittäisi.
eikä maksanut kuin murto-osan hoitolaukun hinnasta
saat halvemmalla ja mieleisesi. Hyviä kaavoja on.
Mä onneksi vältyin tältä, ja nyt kun lapset on isompia (16 vee) on niillä ihan oikeitakin tarpeita.
Minä ostin kankaisen hoitolaukun, käytetyn ja maksoi 5 euroa. Voi pestä koneessa ja tarpeen on ollut kun kulkee vaipat ja ruoat sekä muut kamppeet hyvin mukana. Sattui sopimaan vaunujenkin väriin hyvin, jos sillä nyt on merkitystä.
Rahastaa lasten varjolla. Kaikki varusteethan maksavat uusina. Sitä on niin innoissaankin ja tietämätön, että on helppo myydä turhaa...
Miksi muuten vaunissa tulee JOKA VUOSI uudet mallit? Ei parannuksia voi niin tiuhaan keksiä. Vain värit muuttuvat.
mulla oli tavllinen käsiveska, tosi hyvä.
.. vaunuihin kuuluvan samaa kuosia olevan hoitolaukun, makso maltaita mutta sen verran turhamainen olen että haluan hyvänäköisen paketin.
meillä hoitolaukku on ainakin ahkerassa käytössä, siellä on niin vaipat, vara vaatteet, ruuat ja vielä minun tavaroita, kalenteri, huulirasvat jne.
siinä oli lokeroita ja kansi oli samalla pehmustettu muovipintainen hoitoalusta, kätevä.
oli reilun kokoinen.
halpa oli muistaakseni 2-5e, kirpparilta.
Siihen mahtui vaihtovaippa, puklurätti, pullo, maitoa ja kosteuspyyhkeitä. Jos nyt jotain muuta tarvitsi, esim. vaihtovaatteita, niin ne menivät omaan laukkuun.
Jos on ylimääräistä rahaa, niin voi ostaa vaunuihin tarkoitetun hoitolaukun lastentarvikeliikkeestä, mutta halvemmallakin saa laukun. Hoitolaukuksi käy kyllä ihan mikä tahansa kassi ja kaikki eivät sellaista käytä lainkaan.
...vaan se joka maksaa.
Mammat vaan on höperöitä, helppo rahastaa. :D
ostin prismasta mustan Emma-hoitolaukun. Tais maksaa 14€.
Se sopii miehenkin käyttöön paremmin kuin ihqut naisille suunnatut hoitolaukut. Repussa on sivutaskut ja sisälläkin lokeroita sen verran että tavarat pysyy ojennuksessa.
Mitä meidän hoitoreppumme sitten sisältää?
-vaippoja, kosteusliinoja, nenäliinoja ja pikkupyyhe, myös vaipanvaihtoalunen
-tuttipullo ja korvike hätävaraksi silloin kun vauva miehen kanssa jossain
-bepanthenia mihin milloinkin (äiskän ja iskän huulirasvaksi, vauvan pepulle, pikkunaarmuihin jne)
-isompi sivutasku on varattu vanhempien lompsille/kännyköille jne
-kangaskassi ostoksien varalta
-kantoliina
Siinä se. Reppuun sopii näiden lisäksi myös satunnaisia ostoksia ja reppu kulkee vaunuilla mennessä vaunujen aisalla näppärästi, liinaillessa selässä jne.
Ilmaisella Libero-laukulla pärjäsi hyvin.
Meilläkin 2 lapsella käytössä synnäriltä sadut ilmaiset Libero-laukut. IHan hyvin on toimineet! (ja jos enempi tarvaraa tartee mukaan, niin sitten joku isompi kassi. Tosi harvoin kuitenkaan.)
"Vauvalle" vaan on niin kiva ostaa kaikkea, siihen se kai perustuu :). Se ostaminen on ikään kuin valmistautumista siihen tuntemattomaan (ainakin esikoisen kohdalla).
markkinointi-ihmiset hyvin ymmärtävät tämän, ja käyttävät sitä tietenkin hyväkseen.
Ei kovin ekologista, tosin! :)
Se sopii miehenkin käyttöön paremmin kuin ihqut naisille suunnatut hoitolaukut. Repussa on sivutaskut ja sisälläkin lokeroita sen verran että tavarat pysyy ojennuksessa. Mitä meidän hoitoreppumme sitten sisältää? -vaippoja, kosteusliinoja, nenäliinoja ja pikkupyyhe, myös vaipanvaihtoalunen -tuttipullo ja korvike hätävaraksi silloin kun vauva miehen kanssa jossain -bepanthenia mihin milloinkin (äiskän ja iskän huulirasvaksi, vauvan pepulle, pikkunaarmuihin jne) -isompi sivutasku on varattu vanhempien lompsille/kännyköille jne -kangaskassi ostoksien varalta -kantoliina Siinä se. Reppuun sopii näiden lisäksi myös satunnaisia ostoksia ja reppu kulkee vaunuilla mennessä vaunujen aisalla näppärästi, liinaillessa selässä jne.
Sita voi kayttaa viela pitkaan vauva-ajan jalkeen, ei nayta vauvakassilta. Meilla on Allerhand ja erittain hyvaksi todettu.
siksi me ei hankittukaan ja ihan hyvin pärjätty tolla kankaisella meikkimainos kassilla