Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tutuilla on tosi kaunis koti, okt

Vierailija
28.02.2010 |

ja siivooja käy kerran viikossa. Sinne on kyllä niin mukava menn kylän...aivan ihana koti.saispa itse joskus samanlaisen.

nyt kerrostalokolmio, sotkusta ja rumaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä talossa, mikä oli iso ja rahalla sisustettu ja aivan ihana. Oli siistiä ja siellä oli lapsille biljardipöytää ja vaikka mitä.

Niin ja perheessä oli 2 kehitysvammaista lasta.

Eipä paljon kadehdituttanut enää. Palasin tyytyväisenä köyhään kotiimme terveiden lasten luo.

Vierailija
2/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siivoojat käy kerran viikossa. Ei ole sotkuista eikä yhtään rumaa.

Jos ap ottaisit vain siitä hetkestä kiinni jo nyt. Et tarvitse omakotitaloa viihtyäksesi. Mikset tekisi nykyisestä asunnostasi omannäköistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee sinusta sisältäpäin ruman. Voi oikein kuvitella, kuinka nautit siitä, että tällä tuttavaperheelläsi on ne kehitysvammaiset lapset, ajattelet varmaan että ovat ansainneet rangaistuksen siitä että heillä on taloudellisesti hyvin asiat.

Vierailija
4/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin eivät olisi olleet tuttujasi (kertomistapa sellainen) ja eiköhän ne keharitkin aivan yhtä ihania ole? (Siis toki hyvin hyvin onnellinen olen minäkin olen, kun mulla on TERVEET JA IHANAT LAPSET = LOTTOVOITOISTA LOTTOVOITOIN) (NO joo tavallaan ymmärrän vertauksen..) Tosi raskasta varmaan olisi kehitysvammaisia hoitaa.

Vierailija
5/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin eivät olisi olleet tuttujasi (kertomistapa sellainen) ja eiköhän ne keharitkin aivan yhtä ihania ole? (Siis toki hyvin hyvin onnellinen olen minäkin olen, kun mulla on TERVEET JA IHANAT LAPSET = LOTTOVOITOISTA LOTTOVOITOIN) (NO joo tavallaan ymmärrän vertauksen..) Tosi raskasta varmaan olisi kehitysvammaisia hoitaa.

kakkoselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän