Lue keskustelun säännöt.
Katkera yh-ystäväni karkottaa minut luotaan.
27.02.2010 |
Ei kukaan jaksa kuunnella katkeraa tilitystä, kuinka hänellä on ollut niin vaikeaa, kun hän on jäänyt yksin. Kuinka minä en voi valittaa kun on mies, kuinka minulla on enemmän rahaa ja kaikki paremmin kuin hänellä. Käsittelisi ongelmansa eikä syytäisi niitä minulle! En minä ole elänyt elämääni yhtä holtittomasti kuin hän.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai vain sun ystäväsi?