Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua hampaasta lohkesi pala :(

Vierailija
27.02.2010 |

aika lääkäriin vasta torstaihin. ei pakota tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paikkauskin tulee olemaan todennäköisesti melko iisi homma.

Ihmettelen kyllä mikset saa akuuttiaikaa jo maanantaille? Oletko varmistanut terkkarista?

Mutta muuten ole huoleti, niin kauan kuin ei särje ei ole vaarallista, koita olla loukkaamatta kieltä tai poskea hampaan terävään reunaan.

Tsemppiä ja kyllä se siitä! :)

Vierailija
2/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakkari lääkärilleni kun hammas tuntui "oudolta" jo pari viikkoa. äsken rouskutellessani pähkinöitä se sitten ruksahti ja poskihampaan nurasta pikku pala pois. se ilmeisesti oli kerennyt murtua jo aiemmin kun muutama viikko sitten taas pähinöitä syödessäni jurautin kys. hampaan kovaan pähkinään inhottavasti ja siitä asti hammas oli oikkuillut, nyt sitten lähti se mahdollisesti aimemmin murtunut kruunun piikki pois... ei tosiaan pakota eikä mitään muuta kun jos sillä hampaalla jotain syö. ei onneksi ole terävä että hankaisi poskea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikaisemmin pelkopotilas hammaslekurissa, olen sitä kyllä vieläkin mutta en ollenkaan niin paha. Mulla lohkes kerran hammas mutta en uskaltanut mennä puoleen vuoteen sitä korjauttamaan. Se hioitui sileäksi aikaa myöden, nyt se on poistettu kun oli viisuri.

Vierailija
4/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vain niin kauhuissani ensin, ei ole ikinä ollut edes reikää hampaassa ja nyt tämä.. :)

Vierailija
5/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikään ei ole juuri ollut reikiä, lapsena oli liikaakin ja siitä ehkä kauhea kammo hammaslääkäriin.

Vierailija
6/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lohkes taannoin tosi pahasti juurihoidettu hammas yläleuasta, useampi palanen lähti ruisleipää syödessä. Hammaslääkäri hoiti homman tosi hienosti. Ien puudutettiin, siihen juureen laitettiin semmonen "metallipanta" ja niin vaan paikka-aineella tehtiin uusi hammas mulle! Yhtään ei sattunut, tosi sileäksi sai sen hiottuakin. Maksoi tk:ssa vain vähän yli 40 euroa :)!!

Vierailija
7/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes neljän viikon päähän.