Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalauta tuo mies on idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
27.02.2010 |

Meillä kävi kuivausrummun korjaaja ja lasku oli 100e. Paitsi ettei ongelma korjaantunut.

Mies maksoi laskun silti hetki sitten.

Hänen logiikkansa mukaan se piti maksaa ja korjaaja jolle ongelman jatkumisesta heti samana päivänä hänen meillä ekan kerran käytyään on infottu, tulee uudelleen kunhan jokin osa mikä tilattu on saapunut.

Mies sanoo että kyllähän tämän laskun summa hyvitetään sitten siinä.

Häh??? ei varmasti hyvitetä, en usko!!

Ja kehtaa vielä pidellä päätään ja länkyttää että "annna mun nyt vaan hoitaa tämä, kyllä minä tiedän" jne. Ja ihmetellä raivoamistani.

Se mitä korjaaja teki oli nukan yms putsaaminen ja aikaa meni 45min ja tosiaan 100e otti.

Nukkaa joka kertynyt koneen sisäosiin, itse siis aina putsataan kaikki mahd nukka mitä nyt vain voi ohjeiden ym mukaan. Mutta se ei siis ongelmaa eli veden valumista lattialle kuivausrummun vesisäiliön sijasta, poistanut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin lasku on oikein tehdystä työstä.

Jos osia rikki niin ne tilattava ja erikseen lasku osista ja niiden työstä.

Vierailija
2/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskun yhtsumma tuon 100e, siinä mukana 15e matkakuluja ja 5e laskutuslisää kun en käteisellä heti silloin voinut maksaa.

Hän ei korjannut vikaa, koska vika oli heti näkyvissä samana päivänä kun konetta käytin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai etukäteen sovitte mitä mies tekee? Puhdistaa nukkajutun. Ja jos muu vika niin sitten siitä osien mukaan lasku ja korjaus.

Vierailija
4/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuon että vesi ei mene pyykeistä vesisäiliöön vaan valuu lattialle.

Nukkapuoleen keskittyi ja sen vain teki, oletti ja sanoi siis että tästä se hänen mielstään on kiinni ja homma nyt hoidettu, lasku 100e kiiitos ja hei.

Samana päivänä huomasin että eipä ongelma poistunutkaan ja soitto samalle korjaajalle.

Laittoi jonkin pienen kumitiivisteosan tilaukseen sanoen että siitä sitten varmaan kyse, tulee sitten kun osa saapunut.

Ja nyt siis mies maksoi tuon laskun VAIKKA korjaaja ei siis ongelmaa olekaan poistanut.

Mies olettaa että tämä lasku jotenkin huomioidaan seur laskun yhteydessä, HAH sanon minä!

Ap

Vierailija
5/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Korjaaja tulee (tai laite viedään korjaamoon) ja pyydetään hinta-arvio (korjaaja siis selvittää mikä rikki ja paljonko korjaus maksaa) ja tämä maksaa X summan =hinta-arvio.

2. Päätetään korjataanko laite, ja jos se korjataan niin siinä viheessa tiedetään että työ maksaa X euroa ja varaosat X euroa. Jos on sovittu tarkka hinta niin se maksetaan oli meni työhön sitten enemmän/vähemmän aikaa tai maksoivat varaosat sitten enemmän/vähemmän mitä arviossa oli. Jos taas huomataan enemmä vikoja tm niin korjaajan pitää soittaa ja kysyä onko ok että osa Y vaihdetaan myös vaikka lisähintaa tulee sen ja sen verran enemmän.

Moni ei korjaa vanhaa koska se maksaa enemmän kun uusi. Toisaalta korjaajat yleensä veloittavat ongelman selvityksestäkin, eli avaavat esim. telkkarin ja sanovat että tässä tämä vika (mikä maksaa esim. 30€) ja korjaus maksaa kaikkinensa esim. 100€ ja sitten päätetään korjataanko laite vai ei. Jotkut antavat alennusta sen "vian selvitysmaksun" verran joko kokonaan tai osittain.

Ja tuo maksu siksi, että muutenhan sitä korjaaja tekisi ilmaista työtä jos kaikki raijaisivat tavaroita heille ja korjaajalta menisi aikaa vian selvittämiseen ja korjauskustannusten laskemiseen ja sitten asiakas sanoisi "liian kallista, ei korjata"--> korjaaja olisi tehnyt työtä ilman palkkaa.

Vierailija
6/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis vian selvitys maksaa X euroa ja vian korjaus toiset X euroa.

Vierailija
7/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olikin tulostanut kirjoittamansa viestin korjaajalle, minä siis olin kotona ja mies ei, siinä oli otsikkona "kustannusarvio" ja seikkaperäinen selitys siitä mikä ongelmana.

Korjaaja luki sen mitenkuten ja alkoi hommiin, tyhjenteli sitä nukkaa siis ja 45min jälkeen asian piti olla kunnossa ja lasku kouraan.

Ap

Vierailija
8/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään kustannusarvion ja sinä olit paikalla, etkä sanonut mitään? Eli nyt kun tuo selvisi, niin miehesihän on aivan oikeassa. Sinä olet vain mennyt ottamaan laskun vastaan ilman, että olet kysynyt sitä pyydettyä kustannusarviota.

Vierailija
9/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä olit paikalla kun korjaaja tuli.

Et sitten itse viitsinyt lukea miehesi kirjoittamaan ohjeistusta korjaajalle?

tekemään kustannusarvion ja sinä olit paikalla, etkä sanonut mitään? Eli nyt kun tuo selvisi, niin miehesihän on aivan oikeassa. Sinä olet vain mennyt ottamaan laskun vastaan ilman, että olet kysynyt sitä pyydettyä kustannusarviota.

Vierailija
10/10 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoamisellahan ne asiat ratkee. Ja mietipä uudestaan, kuka tässä mokasi? Juu, taisit olla sinä. Miten kukaan mies tollasta ämmää jaksaa katella ja kuunnella, sääliksi käy miehesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan