Mikä biisi tuo mieleesi hyvin ahdistavia muistoja?
Kommentit (12)
Oli juuri mennyt bänx ja kuuntelin tuota.
Mies, johon epätoivoisesti rakastuin ja takerruin, lauloi tätä kerran minulle. Muistot tulevat aina mieleeni, kun kuulen biisin.. Onneksi ollaan molemmat siitä kasvettu.
Hiljattain kuollut, valtavan rakas alkoholisti-isäni soitti sitä aina laskuhumalassa kyyneleet silmissään.
Stellan Piste - tämä pyöri radiossa jatkuvasti, kun alkoi olla selvää ettei avioliittomme hyväksi ole enää mitään tehtävissä.
Nightwishin While Your Lips Are Still Red - iPodissa repeatilla aikana, jolloin kävin sairaalassa päivittäin saattohoidossa olevan isän luona.
Ei tuo mieleeni ahdistavia muistoja, vaan yhden (ainoan kusipää-)exäni monista naurettavuuksista. Hän yritti hirväesti päteä (mm.) ns. suomenruotsalaisuudellaan (aivan, tiedän - yöks mikä tyyppi) ja jakoi sellaisenkin tiedonjyväsen, ettei mitään aftonfalk-sanaa ole -D. Ihmeesti ne sanat vain silti menevät noin. Tyyppi oli muutenkin varsinainen kuvitellun yleissivistyksen aarteisto; tietämättömyys yleisesti tunnetuista tosiasioista on riemastuttava yhdistelmä sellaisen asenteen kanssa, että "jos minä en asiaa tiedä, se ei voi pitää paikkaansa".
Eipä varmaan enää laulele kun elämänsä on savuava raunio...
Ollaan niin hurria vaikkei osaa kieltä :-)))
Ollaan niin hurria vaikkei osaa kieltä :-)))
että jotkut näkevät tämän taustan asiaksi, jolla voi yrittää päteä. Se luo naurettavan valon koko porukalle. Pyydän anteeksi tämän yksilön puolesta ja suosittelen että hän uppoaa kuviteltuun ankkalammikkoonsa.
niin tällä hetkellä Antti Tuiskun, En tahdo sua kieltää (vai onko toi edes sen biisin nimi) saa kyynelkanavat vuotamaan =(.
Sanat osuu liian hyvin omaan elämään juuri nyt.
Muuten olen aika kaukana Antti- fanista, mutta tää biisi...
tuo ahdistavia lapsuusmuistoja pintaan.
"I was waiting for so long...". Kärsin tuolloin lapsettomuudesta.
...Whatcha gonna do whatcha gonna do when they come for you?...
Silloin oli menossa aika epätoivoinen parisuhde ja tuo sattui pyörimään autossa kasetilla aika usein.