Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppishinnat hämmästyttävät!

Vierailija
26.02.2010 |

Vein joutessani kaapista minulle pieneksi jääneitä vaatteita Olarin kirppikselle.

Laskin, että saisin voittoa 10 eur 2 viikon ajalta (tuotteiden hinnat siis todella alhaiset).

Eilen sitten kävin katsomassa tilannetta, ja sain kuulla hyllyni vieressä, kun eräs nainen päivitteli ystävälleen myynnissä olevia Lacosten ja Ralph Laurenin paitojen hintoja kalliiksi. 2 eur kappale, koko M ja molemmat silitettyjä, pari kertaa käytettyjä, eli uudenveroisia.

Ilmaiseksiko ne vaatteet pitäisi antaa? Ymmärtäisin, jos hinnoittelu olisi pilvissä, mutta 2 eur kappale!

Hämmästyttää. Todella.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joskus myymässä kirppiksellä, ja joku rupesi tinkimään Marimekon pöytäliinasta jonka hinta oli 5 e :D Osti kuitenkin sillä hinnalla kun en antanut periksi.

Vierailija
2/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kirppisostajat olettaa et tavara pitäis saada melkein ilmaseks..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelin vain.

Kaipa ne joku sieltä ostaa. Jos ei osta niin vien sitten UFF lootaan.

Sääli sinänsä, joku UFFilla sitten maksaa niistä 3 krtaisen hinnan.

ap

Vierailija
4/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mainos!

Vierailija
5/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi menee..

Jos meinaan pari krt käytettyä Laurenin paitaa ovh 120 eur myy 2 eurolla.

Huutonetti olis muuten kiva, mutta nyt sain anopilta jotain tavaraa myös hyllyyn. Mikä on hassua, että minun kallein tavarani oli 5 eur, ja hänellä pikku tuikkukippo oli 3 eur. Heh heh.

No kunhan saisi kaappiin tilaa.

ap

Vierailija
6/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli mainittu tuossa ekassa viestissä, samoin vaatteiden koko. Että aika pikkutarkkaa tietoa ihan noin vaan yleiseksi ihmetykseksi.

Hieno mainos!

Vierailija
7/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti, aika monella myyjällä on todellisuus hieman hämärtynyt.

Ainakin täällä pk-seudulla on aivan tavallista, että esim. jostain h&m farkuista tai sammareista pyydetään 7-8€! Ja nyt kyse alle kouluikäisten vaatteista, mitä saa ihan normaalisti alesta melkein samaan hintaa. Ulkohaalarit monta kymppiä, vaikka polvissa paikat tai jos ei paikkoja niin ainakin kohta puhki. Talvikengät (esim. viking) monesti jopa 30€ vaikka ovat selvästi paljon käytetyt ja kulahtaneet.

Käytetty on käytetty.

Vierailija
8/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mainos!

eiks ap tossa alussa sanonut että Olarin kirppis? Vai luinko mä väärin?

Vierailija
9/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 350 euroa. Yksikään vaate EI ollut alle 2 euroa ja melkein kaikki meni. ... toppatakit/laskettelutakit 10-20 eur hintaan. legot 5-10 eur jne. vaatteet kaiiki vähänkäytettyjä ja muodikkaita. Eli kyllä niistä maksetaankin ihan kunnolla

Vierailija
10/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mainos!

Mainostamisessa ei mitään vikaa. Olen itsekin oikeasti ihan suoraan mainostanut täällä, kun olen vienyt lasten vaatteita kirppikselle, ja joku tuli vastaamaankin, kun oli käynyt ostamassa.

Vierailija
11/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäästihän tämä oli puettu tavalliseksi viestiksi.

Hieno mainos!

Mainostamisessa ei mitään vikaa. Olen itsekin oikeasti ihan suoraan mainostanut täällä, kun olen vienyt lasten vaatteita kirppikselle, ja joku tuli vastaamaankin, kun oli käynyt ostamassa.

Vierailija
12/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika huono mainos kun ei edes kerrota mistä saa ostaa!

Hieno mainos!

Lukutaidottomille taitaa olla paras laittaa kuva.

Vierailija
13/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein joutessani kaapista minulle pieneksi jääneitä vaatteita Olarin kirppikselle.

Laskin, että saisin voittoa 10 eur 2 viikon ajalta (tuotteiden hinnat siis todella alhaiset).

Eilen sitten kävin katsomassa tilannetta, ja sain kuulla hyllyni vieressä, kun eräs nainen päivitteli ystävälleen myynnissä olevia Lacosten ja Ralph Laurenin paitojen hintoja kalliiksi. 2 eur kappale, koko M ja molemmat silitettyjä, pari kertaa käytettyjä, eli uudenveroisia.

Ilmaiseksiko ne vaatteet pitäisi antaa? Ymmärtäisin, jos hinnoittelu olisi pilvissä, mutta 2 eur kappale!

Hämmästyttää. Todella.

10 euron vuoksi, en viitsisi hinnoitella ja kuskata tuotteita.

Vierailija
14/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli mainittu tuossa ekassa viestissä, samoin vaatteiden koko. Että aika pikkutarkkaa tietoa ihan noin vaan yleiseksi ihmetykseksi.

Hieno mainos!

No minä lähinnä hämmästelin asiaa, sillä en ole muilla kirppiksillä, joilla olen myynyt vaatteita, moiseen törmännyt. Eikä mielestäni Olari ole mitään älytöntä ghettoakaan.

Pitäisikö kaikki asiat kertoa vain "sinnepäin" vai eikö olisi hyvä, jos kertoo mitä ja missä, niin joku joka haluaa, voi sitten mennä ostamaan Laurenin tai Lacosten paidan 2 eurolla!

Ja tällä palstalla jos jättää jotain kertomatta, niin saa haukut. Että koskaan ei taida miellyttää kaikkia.

ap

Vierailija
15/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei tunnista Lacostea ja Ralph Laurenia :D :D

Musta on jees, että JOKU sentään tajuaa vielä kirppisidean. Eli päästä turhasta rojusta eroon ilman satasien voittoa.

Oon mäkin n. 10 euron voitolla ollu kirpparilla myymässä. Mitäs kummaa siinä on?

Vierailija
16/28 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa merkin tai ei, niin 2 eur hyvästä paidasta on halpaa.

Yritin alunpitäen herättää keskustelua kirppiksistä, ja siitä onko se alkuperäinen kirpputoriajatus lähtenyt lapasesta? Ja onko tuo "kaikki ilmaiseksi" tyyli vain tiettyjen alueiden ominaispiirrettä.

Sillä hämmästyin kovasti. Oli ensimmäinen kerta kun hinnoittelemiani tavaroita sanotaan kalliiksi :D

ap

Vierailija
17/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vienyt kyseiselle kirppikselle myyntiin ja todella heikosti käynyt kauppa, vaikka hyvää tavaraa onkin muutaman euron hinnalla. ei näköjään kenellekään kelpaa meidän rojut. Tästedes vien kyllä suoraan hyväntekeväisyyteen! Kauhea vaiva hinnoitella ja järjestellä aivan surkealla voitolla!!

Vierailija
18/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienin myynti oli 180 euroa ja suurin 365 euroa.

Pienin myynti oli viikon ajalta ja oli nyt viimeisin kirppikseni.

Enempää en voinut myydä, koska tavaraa ei ollut niin paljon.

Asun Tampereella.

Hinnoittelen tavarat päivässä ja vaatteita en silitä.

Vierailija
19/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Ja meillä Hämeenlinnassa on tosi kalliit kirppishinnat,täällä oisit saanu pyytää kepeesti 20 e ja mä oisin ostanu!!!

Vierailija
20/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö käy päivittäin siivoamassa pöytää yms? Kyllä aikaa menee jos haluaa olla jyvällä mitä on mennyt. Nytkin kävin alentamassa roimasti hintoja kun ei ollut juuri mitään mennyt. Tämä jää kyllä viimeiseksi kirppiksekseni! Ei kelpaa hyvät vauvanvaatteet eurollakaan :( Ja aika paljon saa myydä 0,20euron vaatetta jos aikoo kattaa viikon pöytäkulut!

-20