Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lapsilukusi ja painoindeksi (paino, pituus)???

Vierailija
26.02.2010 |

Onkohan mahdollista usean lapsen äidin olla kovin hoikka? (jos ei omaa jotain supergeenejä).

Itse BMI n. 23 ja lapsia 4, mutta kyllä vyötäröllä on ylimääräistä silti enkä varmaan näytä varsinaisesti "hoikalta", jos en nyt läskiltäkään.

(jos et osaa laskea BMI:tä ilmoita pituus ja paino)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin suomalaiset ovat lihavaa kansaa nykyään. Tuskinpa ne kaikki laihat roikkuvat juuri täällä av:llä. Kaikissa muissa painogallupeissa ym. kyselyissä löytyy paljon "pikkupullukoita" eli BMI about 26-29 mutta nyt ei kuin ihmeen kaupalla yhtään :D Uskokoon kuka tahtoo.

Vierailija
22/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VYÖTÄRÖNYMPÄRYSTÄ ja niin meinasinkin, mutten muistanut ihan omaani enkä jaksanut mennä mittaamaan.

Varmaan on jossain 80-90 välillä :( luulen... Tai ainakin yli 75.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin suomalaiset ovat lihavaa kansaa nykyään. Tuskinpa ne kaikki laihat roikkuvat juuri täällä av:llä. Kaikissa muissa painogallupeissa ym. kyselyissä löytyy paljon "pikkupullukoita" eli BMI about 26-29 mutta nyt ei kuin ihmeen kaupalla yhtään :D Uskokoon kuka tahtoo.

Ei yhtäkään todella lihavaa. Vaatteet päällä siis, en tiedä mitä siellä alla roikkuu;)

Tuskin ne isot tällaiseen vastaisi?

Vierailija
24/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta taloa rakensitte? tiesitkö, että nainen voi saada lihasmassaa korkeintaan 2-3 kg vuodessa, ja senkin vain erittäin ankaralla treenillä ja kovilla painoilla. Off topic, joo, en vaan malttanut tarttua asiaan :D

Mutta en usko tuota, että vain 2-3 kg voi saada vuodessa lihasmassaa! Haluan nähdä tuon tiedon lähteen!

Esim. painan itse 7kg enemmän kuin parikymppisenä, mutta rasvaprosentti on pienempi kuin silloin.

Olen nämä selvästi erottuvat lihakseni hankkinut parissa vuodessa spinningillä ja bodypumpilla. Vaikka treenaan muutaman kerran viikossa, niin en kuitenkaan voi sanoa treeniäni ankaraksi ja tekeväni kovilla painoilla.

Joten en todellakaan usko, ettei nainen voisi hankkia lihaksia enempää kuin 2-3 kg vuodessa ja silloinkin vain ankaralla treenillä!

Vierailija
25/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä :D

Vierailija
26/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 30 ja neljä lasta.

Vierailija
27/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta (4 v. ja 5 kk), ikä 37 v.

Vierailija
28/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, ikää 37v

Vierailija
29/29 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 166cm, paino 50-52kg

Painoindeksiä en jaksanu alkaa ettimään. Mutta kai se aika alas menee, alipainon puolelle.

Valvottaja-huutaja on nuorimmainen ja tehokkaasti on vieny mehut ja kilot äitistä =/

Löysää löytyy, vaan ku jaksais lähteä urheilemaan kunnolla. Sais vähän lihasta luitten ympärille.

Olen laihempi ku ikinä aikuisiällä, ikinä en ole ollut hirveän iso muutenkaan. Mutta kyllä tää jo pohjat vetää. Ja en todella ihannoi mittojani =( olen vanhentunut vuoden aikana varmasti 5- vuotta ulkonäöllisestikkin. Ryppyjä ja roikkuvaa ihoa. Yäk :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän