Kuinkahan moni noista naisleijonista on lesboja???
Kommentit (24)
nyt se on nähty törkylesbot
ahdistelevat nuorempia heteropelaajia
Laske itse: Joukkueessa on 30 pelaajaa joista 90% on lesboja. Montako lesboa joukkuueessa on?
En tiedä kuinka moni naispuoleisista jääkiekon pelaajista on lesboja ja kuinka monta lesboa oli mukana suomen naisleijonissa talviolympialaisissa 2018 voittamassa pronssia, mutta ainakin jotkut näyttävät aika streotypisiltä poikamaisilta leboilta. Toki eivät kaikki poikamaisilta/miehekkäiltä näyttävät naiset ole lesboja, eivät sinne päinkään, kun taas se vastaan tuleva ultranaisellinen nainen saattaa ollakin naisiin päin. Ulkonäkö ei sanele seksuaalista suuntautumista mihinkään suuntaan eikä tukan lyhyys tai pituus vielä kerro sitä onko nainen tyyliltään ja tavoiltaan poikamainen/miehekäs vai naisellinen/tyttömäinen. Itselläni on lyhyt tukka(tällä hetkellä mallia sivuilta ja takaa lyhyt ja päältä pitkä), mutta en ole koskaan ollut kovinkaan poikamainen, lapsena lempilelujani olivat my little ponyt ja barbiet ja aina olen suosinut pukeutumisessa vaaleanpunaista ja pinkkiä ja muita heleitä ja kirkkaita värejä. Joskus harmittaa, kun välillä on pakko laittaa tukka sivuista ja takaa lyhyemmäksi mitä yleensä haluaisin päänahan hilseilyn takia, että päänahka pääsisi hengittämään enemmän ja näytän silloin mielestäni vähän liikaa poikamaiselta. Pidän lyhyestä tukasta ja myös hilseilyyn taipuvainen päänahka ja raskas hiuslaatu sanelevat hiusteni pituuden ja menen varmaan loppuelämäni lyhyellä tukalla, mutta tykkään tässäkin suhteessa enemmän naisellisista ja tyttömäisistä malleista ja pituuksista(pixie cut on esimerkiksi hyvä, jos leikattu naisellisesti), mutta joskus pitää leikata sivuista trimmerillä, että päänahka ei niin paljon hilseilis ja sitä olis helpompi hoitaa(tosin mitään ihan minimaalista millisiiliä en halua, kerran oli aika lyhyt sivuista eikä ollu tosi hyvä, mutta halusin kokeilla). Itse en ole myöskään lesbo, mutta naisista pidän kylläkin. Sukupuoli ja tyyli ei määritä kauheesti mun ihastumista ja sitä kehen tunnen seksuaalista vetoa eikä myöskään se tunteeko ihminen itseään ollenkaan mieheksi tai naiseksi, ihmisen persoona ennemminkin.
On kyllä totta että joukkueurheilun parista lötyy myös lesboja, koska on lesboja, jotka harrastaa esim. jääkiekkoa, pesäpalloa, roller derbyä, sählyä, jalkapalloa jne.
Hesari kirjoitti jo 2000vuoden alussa asiasta. Huonekaverit valittiin keskuudesta,auta armias jos ei päästy ”minun tytön”kanssa jakamaan huonetta(punkkaa) kauheita mustasukkaisuusriitoja,joten ei mikään uusi asia.