Uskokaa nyt jo! Suomessakin abortoidaan sukupuolen perusteella,
jos äidin henki on vaarassa. Jos äiti mielenterveydeltään ei voi synnyttää jompaakumpaa, niin sikiö abortoidaan. Näin tapahtuu oikeasti myös meillä Suomessa!
t. äiti, joka käynyt läpi abortin rv. 20+1.
Kommentit (51)
Mä en nimittäin ole enää vähään aikaan tajunnut yhtään mistä tässä ketjussa on kyse. Ei siis ainakaan abortista...
mä en nyt kans hiffaa tota sukupuolipointtia.. Mä nään nyt kylläkin ekaa kertaa tän aloituksen..
Mutta vain sen vuoksi, että olen lukenut ap:n edellisiä aloituksia. Kyse on siis siitä, että hän ei suostu synnyttämään poikaa (mielenterveydellisistä syistä) vaan mielummin tappaa sitten itsensä, koska haluaa tytön. Eli aika outo haahka on kyseessä.
Mutta dementti voin olla, se kuulostaa kivalta.
26
26 - mistä vitusta sääkin tähän tulit turpaas aukomaa. No, aina on tilaa yhdelle...
sittenhän me ollaan jo pitkällä, jos joku ymmärtää mistä on kyse. Toi 19 ei tunnu ymmärtävän vaikka maitokannussa kannettaisiin... joku kompleksi silläkin (äidin peruja???)
Vai oliko äitisi niitä epäonnistuneita synnyttäjiä, ja sinut on leikattu maailmaan? No, vitusta olet ainakin alkusi saanut.
terveisin 26
Äidin päässä abortti on tehty sukupuolen vuoksi, oikea syy: äidin mielenterveydelliset ongelmat ja itsetuhoisuuden uhka.
kiitos,tosiaan näin tämän nyt ekaa kertaa.. t 28 En olekkaan enää dementti..
tässä ilmeistesti eksyttiin johonkin sivuraitelle välissä. Onko tämä siis totta, mitä alkup. kertoi?
Mä olin juuri kasaamassa mukavaa dementtiryhmää meille!
terveisin 26
Dementeillä on aina hauskempaa!
Täytyy tehä oma aloitus kaikille dementeille niin voidaan pohtia meidän omia pääongelmia.. =)
t 28
monenneko kerran pitää kertoa, että äidin ongelmista on kyse? Siis tajuatteko näitä hommia itsekseen ajatellen, vai käsitättekö asiat heti sanottaessa? Tässähän jo alussa sanottiin : ÄIDIN MIELENTERVEYSONGELMAT - nytkö sen vasta hetken itsekseen ajatellen honasit????
perkele, siitä tässä on koko ajan puhuttu: SUOMESSA SAA ABORTIN SUKUPUOLEN PERUSTEELLA, jos äidin pää ei kestä muuta!!!!!! HALLOO! Onko vielä joitain, jolle ei nyt mennyt perille? Nro 19 tietysti, mutta muita???
maistuuko matin muna paremmalta kuin matin?
ja kops!
t.uusi dementti ilmoittautuu
Sä olet mun suosikkidementti!
terveisin 26
Mitä väliä sillä on, että äidin syy on sukupuoli. Jos taustalla mielenterveydelliset syyt, niin eikö ole vain hyvä juttu, että abortin tällainen henkilö Suomessa saa. Ihan turhaa verrata Kiinaan tms. Parempi abortti kuin äidin itsemurha tai mahdollinen vauvan vahingoittaminen myöhemmin.
T: 33
ja silti täytyy kommentoida?
viisaammat ois hiljaa...