Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

F-securen mainos aiheuttaa epilepsiakohtauksia ja migreeniä!

Vierailija
25.02.2010 |

Jospa joku ylläpito huomaisi nämä valitusotsikot.

Migreeni tuosta meinaa tulla ihan väkisin, ja epileptikko voi saada kohtauksen tuollaisesta. Sairas mainos ja kuvastaa suunnittelijaltaan typeryyttä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kärsinyt tuosta mainoksesta, nytkin vilkkuu sivulla, eikä sitä voi välttää.

Mulla nimenomaan voi aiheuttaa migreeniä.

Täydellisen epäonnistunut mainos.

Mietin jo tänään, että ilmoitan F-Securelle, sama mainos oli joko IL:ssä tai IS:ssä.

Vierailija
2/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sit Palaute-linkki olisi se oikea "osoite"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asentaa esim. add block plus firefox laajennos, sillä saat kaikki mainokset piiloon

Vierailija
4/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo f-secure aiheuttaa ihan välitöntä pahoinvointia.

Taitaa jäädä surffailut näillä f-s:n valloittamilla sivuilla vähemmälle toistaiseksi.

Vierailija
5/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan muutenkin mainoksia, jotka kokoajan liikkuu ja vilkkuu. Ymmärrän, jos sivun ekaa kertaa latautuessa pyörii jokin filminpästkä tai animaatio, mutta kun se alkaa alusta uudelleen ja uudelleen! Boikotoin tuotteita, joita mainostetaan liikkuvilla nettimainoksilla.

Mutta tuo F-Securen mainos on jo törkeä. Minullakin tulee migreeni, kun se pyörii sivun reunassa koko ajan. Pitäisi olla joku raja huomion hakemiselle mainostamisessa. Miinukset F-Securelle mauttomasta mainoksesta.

Vierailija
6/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään suoraan F-Securelle palautetta, laittakaa muutkin.

Vierailija
7/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin tuon F-securen mainoksen myötä a) vaihtamaan työaseman oletusselaimeksi Firefox -ohjelman ja b) asentamaan selaimeen ADblocker Plus -ohjelman, jolla saa kaikki mainokset blokattua. Tulipa heti rauhallinen ja hyvä netti käyttöön....

Muut mainostajat voinevat kiittää F-securen ärsyttävää mainosta siitä, etteivät hekään enää saa mainosviestejään perille .... ainakaan minulle.

Suosittelen muillekin yllä olevaa.

Vierailija
8/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin kanssa tuon ADblocker Plus- ohjelman ja on suorastaan loistava!! Helppoa niille, joilla jo Firefox ennestään. Mutta ei ole suuri työ niillekkään, joilla sitä ei vielä ole.

Mammat nyt vain latailemaan ko. ohjelmaa, niin ei tarvitse kärsiä tuosta F-securen mainoksesta, eikä muistakaan, jos kovin ärsyttävät ;)

9/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos se ei olisi ilmainen, siihen saisi KELA:n tukea epilepsian estoon!

Vierailija
10/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Migreenipotilas

Vierailija
11/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin tuon F-securen mainoksen myötä ... asentamaan selaimeen ADblocker Plus -ohjelman, jolla saa kaikki mainokset blokattua...

Muut mainostajat voinevat kiittää F-securen ärsyttävää mainosta siitä, etteivät hekään enää saa mainosviestejään perille ...

Jo kuukausia on puhuttu, että pitäisi asentaa minullekin mainosten esto. Tuo mainos sai sitten lopulta miehenikin toimimaan. Itse siis olen niin tumpelo että en osaa tuollaisia laittaa.

Yleensähän mainokset ovat vaan ärsyttäviä, mutta tuo vilinä sai ainakin tälle epileptikolle välittömästi inhottavan tunteen päähän. En sitä todellakaan uskaltanut kauan katsella vaan siirryin sohvalle lepäilemään hetkeksi silmät kiinni (tunne meni ohi). Tuntuukohan "tavallisista ihmisistä" epämiellyttävältä?

Vierailija
12/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään mistä puhutte? Mulla on explorer ja ponnahdusikkunoiden esto siinä + avast!

Tällä yhdistelmällä ei oo ponnahdallut enää millään muulla sivulla mainokset kuin joskus Iltalehden.

Vierailija
13/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja ihan hätäratkaisuna: selaimen ikkunan koon pienennys jos se siellä sivulla on. Mulla tosin tuo mainos näkyy vaan tuolla alhaalla.