Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon kotiäitinä ja mulla on Böörnaut.

Vierailija
25.02.2010 |

Mä oon ihan loppu tähän passaamiseen eikä mikään tunnu miltään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekemisiäsi

kodin ja lastenhoito on ihan normihommia

töihin siitä olis pitänyt mennä jo ajat sitten

Vierailija
22/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yritys loppui, mutta tätä ennen olen tehnyt töitä, yksityisyrittäjänä. Esikoinen oli 2kk, kun menin osa-aikaiseksi yritykseeni, ennen lapsia tein kahta työtä 8 vuotta(viikot firmassani ja 2 iltaa muualla), en siis ole työtävieroksuva. En arvosta itseäni ja miehen mollaaminen vain kruunaa tämän kauheuden. T.uunimakkaramamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit kotiäideille, itse en siihen enää lähtisi. 2 vuotta riitti minulle ja ihanaa olla töissä!!!

Vierailija
24/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin rassaa tää kotona oleminen just nyt ihan täysillä. En enää yhtään kestä että jatkuvasti saa laittaa sapuskaa nenän eteen, olla perseitä pyyhkimässä ja tapella vaatteiden kanssa. Koko ajan muilla on tarpeita joita pitää tyydyttää. Jos omaa aikaa haluaa niin on lähettävä pois kotoa, muuten on joku jatkuvasti kitisemässä, että tee sitä ja tee tätä.

Tulis jo kesä.

Vierailija
25/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollenkaan paha

sulla riittää vielä huumoria ja kohta tulee kevät ja voit mennä onkimaan miehellesi ahvenia, mitä tarjoilet perheellesi tartar-kastikkeen kanssa

sit on kesikset ja syksy ja kaikki lapset

koulutiellä ja sinä töissä

muutama hassu upea kevätkuukausi, siis

kyl se siit, huumorilla pärjää tai

ime vaik parsaa pahimpaan hätään

Vierailija
26/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin rassaa tää kotona oleminen just nyt ihan täysillä. En enää yhtään kestä että jatkuvasti saa laittaa sapuskaa nenän eteen, olla perseitä pyyhkimässä ja tapella vaatteiden kanssa. Koko ajan muilla on tarpeita joita pitää tyydyttää. Jos omaa aikaa haluaa niin on lähettävä pois kotoa, muuten on joku jatkuvasti kitisemässä, että tee sitä ja tee tätä. Tulis jo kesä.

Paremmin ei vois kuvata mun fiiliksiä.

Vierailija
27/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollenkaan paha

sulla riittää vielä huumoria ja kohta tulee kevät ja voit mennä onkimaan miehellesi ahvenia, mitä tarjoilet perheellesi tartar-kastikkeen kanssa

sit on kesikset ja syksy ja kaikki lapset

koulutiellä ja sinä töissä

muutama hassu upea kevätkuukausi, siis

kyl se siit, huumorilla pärjää tai

ime vaik parsaa pahimpaan hätään

mistä tuon tartar-kastikkeen tiesit ja vielä tuon parsan, joka on meidän jääkaapissa?!

Kerro vielä, tuleeko lottovoitto, niin saisi uuden kodin, kun tästä pitää lähteä..=)Uunimakkaramamma

Vierailija
28/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aino kassinen, selvännäkijä

näin unessa teidän jääkaappiin!

uusia koteja löytyy www.jokakoti.fi

tsemppiä!

parsa on hyvää ja terveellistä,

sitä kannattaa imeä

Vierailija
29/30 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aino kassinen, selvännäkijä

näin unessa teidän jääkaappiin!

uusia koteja löytyy www.jokakoti.fi

tsemppiä!

parsa on hyvää ja terveellistä,

sitä kannattaa imeä

mulla on siellä haku päällä ja kestolotto;)sinulle, kaikkea hyvää! Uunimakkaramamma, jonka masennuksen kassinen vei..

Vierailija
30/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis lomaillut kesän jälkeen yli vuoden, jos oikein ymmärsin? Teillä varmaan koti kiiltää ja lapsilla kaikki hyvin, eikä miehen tarvitse tehdä mitään kotitöitä. Eikös sillä joka rahan tekee taloon, olekin hieman oikeus arvostella jos katsoo että et ole antanut täyttä panostasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän