Mä oon kotiäitinä ja mulla on Böörnaut.
Mä oon ihan loppu tähän passaamiseen eikä mikään tunnu miltään.
Kommentit (30)
kun yritys loppui, mutta tätä ennen olen tehnyt töitä, yksityisyrittäjänä. Esikoinen oli 2kk, kun menin osa-aikaiseksi yritykseeni, ennen lapsia tein kahta työtä 8 vuotta(viikot firmassani ja 2 iltaa muualla), en siis ole työtävieroksuva. En arvosta itseäni ja miehen mollaaminen vain kruunaa tämän kauheuden. T.uunimakkaramamma
Tsempit kotiäideille, itse en siihen enää lähtisi. 2 vuotta riitti minulle ja ihanaa olla töissä!!!
Muakin rassaa tää kotona oleminen just nyt ihan täysillä. En enää yhtään kestä että jatkuvasti saa laittaa sapuskaa nenän eteen, olla perseitä pyyhkimässä ja tapella vaatteiden kanssa. Koko ajan muilla on tarpeita joita pitää tyydyttää. Jos omaa aikaa haluaa niin on lähettävä pois kotoa, muuten on joku jatkuvasti kitisemässä, että tee sitä ja tee tätä.
Tulis jo kesä.
ole ollenkaan paha
sulla riittää vielä huumoria ja kohta tulee kevät ja voit mennä onkimaan miehellesi ahvenia, mitä tarjoilet perheellesi tartar-kastikkeen kanssa
sit on kesikset ja syksy ja kaikki lapset
koulutiellä ja sinä töissä
muutama hassu upea kevätkuukausi, siis
kyl se siit, huumorilla pärjää tai
ime vaik parsaa pahimpaan hätään
Muakin rassaa tää kotona oleminen just nyt ihan täysillä. En enää yhtään kestä että jatkuvasti saa laittaa sapuskaa nenän eteen, olla perseitä pyyhkimässä ja tapella vaatteiden kanssa. Koko ajan muilla on tarpeita joita pitää tyydyttää. Jos omaa aikaa haluaa niin on lähettävä pois kotoa, muuten on joku jatkuvasti kitisemässä, että tee sitä ja tee tätä. Tulis jo kesä.
Paremmin ei vois kuvata mun fiiliksiä.
ole ollenkaan paha
sulla riittää vielä huumoria ja kohta tulee kevät ja voit mennä onkimaan miehellesi ahvenia, mitä tarjoilet perheellesi tartar-kastikkeen kanssa
sit on kesikset ja syksy ja kaikki lapset
koulutiellä ja sinä töissä
muutama hassu upea kevätkuukausi, siis
kyl se siit, huumorilla pärjää tai
ime vaik parsaa pahimpaan hätään
mistä tuon tartar-kastikkeen tiesit ja vielä tuon parsan, joka on meidän jääkaapissa?!
Kerro vielä, tuleeko lottovoitto, niin saisi uuden kodin, kun tästä pitää lähteä..=)Uunimakkaramamma
olen aino kassinen, selvännäkijä
näin unessa teidän jääkaappiin!
uusia koteja löytyy www.jokakoti.fi
tsemppiä!
parsa on hyvää ja terveellistä,
sitä kannattaa imeä
olen aino kassinen, selvännäkijä
näin unessa teidän jääkaappiin!
uusia koteja löytyy www.jokakoti.fi
tsemppiä!
parsa on hyvää ja terveellistä,
sitä kannattaa imeä
mulla on siellä haku päällä ja kestolotto;)sinulle, kaikkea hyvää! Uunimakkaramamma, jonka masennuksen kassinen vei..
Olet siis lomaillut kesän jälkeen yli vuoden, jos oikein ymmärsin? Teillä varmaan koti kiiltää ja lapsilla kaikki hyvin, eikä miehen tarvitse tehdä mitään kotitöitä. Eikös sillä joka rahan tekee taloon, olekin hieman oikeus arvostella jos katsoo että et ole antanut täyttä panostasi?
ja tekemisiäsi
kodin ja lastenhoito on ihan normihommia
töihin siitä olis pitänyt mennä jo ajat sitten