Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauvalle ei saisi ostaa uusia vaatteita?

Vierailija
25.02.2010 |

Pitäis käyttää helvetin rumia äitiyspakkauksen vaatteita tai sit 10 sukulaiskakaralla kiertäneitä helvetin rumia ja kulahtaneita vaatteita vuodelta 80?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle koska se ei välitä mitä sillä on päällä.

Vierailija
2/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiny. Mut onneksi on lopulta jokaisen omavalinta mitä niille lapsille pukee päälle. Meillä ei oo käytetty toisten vanhoja riepuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä vauvalle on otettu uusia vaatteita ja sukulaisilta valittu vaan semmoset jotka miellyttää äidin silmää ;)

poika on aina puettu nätisti, myös kotona ollessaan... äiti näyttää kyllä nytkin ihan linnunpelätiltä ;D

Vierailija
4/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen hamstrannut kaapin täyteen söpöä uutta vauvakamaa. Nyt on vielä mahdollista, kun palkka juoksee... Kärsin lapsettomuudesta pitkään, nyt on vihdoin syy ostella sille omalle pikkuiselle!

Vierailija
5/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä laittaa mitä ite haluaa. sinä päätät. en minkään mitään rumia retkuja ala lapsellani pitämään. korkeintaan kotona.

Vierailija
6/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan saa käyttää rahansa niin kuin parhaaksi näkee. Onhan jonkun niitä uusiakin ostettava, jotta toisille riittää kierrätettävää.

Itse olen niin pihi, etten raaski ostaa paljon uusia vaatteita. Hienoahan se on, että joku toinen raaskii. Enkä minäkään pidä siitä, että pitää pihistellä ja yrittää pärjätä kahdella bodylla. Kyllä elämä saa olla mukavaa - jokaisella sillä tasolla, jonka itse asettaa.

Vierailija
7/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun ulkomailla ja mun nykyisillä kamuilla ei ole lapsia. Suomesta tulee paketti käytttyjä vaatteita jossain vaiheessa, mutta minikoon vaatteet ostan kaikki uusina.

Kirppareilta en lähe bodyja hakemaan, koska niitäkin saa 7 eurolla kolmen paketin.

Vierailija
8/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkäsin pukea poikavauvan ja isosiskon samantyyppisiin vaatteisiin, joten vaatteita ostettiin :)

Vierailija
9/9 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä vauvalle on otettu uusia vaatteita ja sukulaisilta valittu vaan semmoset jotka miellyttää äidin silmää ;)

poika on aina puettu nätisti, myös kotona ollessaan... äiti näyttää kyllä nytkin ihan linnunpelätiltä ;D

Äitiä ei kiinnosta läskinä ostaa itelleen vaatteita vaan ensin pitää laihtua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme