Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääntelyn voimakkuus sängyssä

Vierailija
25.02.2010 |

Olen aika äänekäs sängyssä, ja mies tykkää "huudattaa" mua melkoisen usein. En vain voi sille mitään, että on ihanaa voihkia oikein kunnolla, ja myös orkun pauloissa itkeminen on jotenkin ihanaa. Asumme kerrostalossa, ja menin eilen hissillä kotiimme ja naapurin mies oli samassa hississä. Lähtiessään pois hissistä se iski mulle silmää ja sanoi "kiitti viime yöstä, sulla on kantava ääni." Ja meni pois hymyillen. Karahdin ihan punaiseksi ja mietin että en tajunnut miten hyvin voi kuulua...Pitää olla jatkossa hiljempaa...vaikka se on niin spontaania, kun pääsee vauhtiin. Toisaalta on noloa että joku aikuinen mies kuuntelee sitä (ja mahdollisesti vielä muna kourassa!)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa kuuluu tosi hyvin, meidänkin yläkerrassa nuoripari nussii lähes joka ilta...jopa sauvan surina kuuluu kun tyttö on joskus yksin, se se vasta hauskaa on ;)

Vierailija
2/2 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap anna naapurinukon kommentin muuttaa käyttäytymistäsi, jos ääntelysi ei ketään häiritse :) Itse oon myös aika äänekäs, samoin meidän naapurin rouva :D Tiedetään molemmat pariskunnat, että äänet kuuluu tässä talossa, muttei anneta sen haitata. Tietenkään ei tieten tahtoen viitsi ulvoa, mutta nautinnon hetkellä sitä on vaikea estääkään. Mun nautinnosta se ainakin vie terän, jos pitää olla ihan hiljaa... Joskus, kun mies panee takaapäin on pakko huutaa tyynyyn, ettei muissa rapuissa asuvia kovin häiritsisi :D N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä