Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa masturboida niin että mies katsoo

Vierailija
25.02.2010 |

Olen seurustellut kaksi vuotta suhteessa ja poikaystävälläni on jonkinlainen luottamuspula. Käyn joskus baarissa ystävieni kanssa. Poikaystäväni ei pidä asiasta. Hän lähettelee viestejä pitkin iltaa ja kyselee, missä olen ja koska olen tulossa kotiin, onko pikkarit jalassa ja "mulla on muna kädessä ;)" Joskus suutuspäissään hän sanoo, että ei tiedä, onko tätä suhdetta järkevää jatkaa, toisaalta hän kertoo haluavansa minua todella paljon ja saatamme paneskella koko yön! Seuraavana päivänä hän yleensä pyytää anteeksi ettei jaksa enempää. Viestienkin ilme on syyllistävä ja toisaalta rietas. Asiasta on puhuttu monta kertaa, mutta en ole saanut selitystä hänen käyttäytymiselleen. Onko tämä luottamuspulaa vai mustasukkaisuutta? Viimeisin veto on jatkuva kinuaminen "masturboi mun nähden jooko?" Hän haaveilee myös kimpasta minun ja parhaan kaverini kanssa, humalassa kerran suutelimme niin että poikakamuni katseli, en uskaltanut mennä pidemmälle - vaikka ystävätär oli valmis - ja poikakamuni varsinkin. Elämäni on aika sekaisin, olen kai liian puritaani mieheni mielestä, en kehtaa masturboida niin että hän runkkaa samalla minua katsellen. Teettekö te naiset täällä niin, ja useinko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Miesystäväsi on erittäin mustasukkainen ja epäilevä sinuata ja tekemistäsi. Sinun on parasta olla varovainen, sillä kaikki erikoisemmat kokeilut voivat johtaa erittäin voimakkaisiin mustasukkaisuus reaktioihin.

Mutta ei se itsesi masturboiminen hänen nähden ole mitään muuta kuin eräänlaista esileikkiä ja hyvin usein sellainen kiihottaa miehiä todellakin paljon. Voithan antaa hänelle lahjan itseltäsi ja tehdä sen hänen katsellessa. Kyllä hän sinut siitä palkitsee ja se voi vaan lujittaa suhdettanne.

Vierailija
2/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..masturboida naisen katsellessa. Etenkin se vaihe, kun lasti lähtee, on upeaa katseltavaa.....niin, tietty, se nainen istuu edessäni sormi pillussaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta mustasukkaisuudesta tulee vielä iso ongelma, oikeesti.

M34

Vierailija
4/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti! Joka viikko sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme