Mikä max-määrä vieraita 4-v. synttäreille??
Ekat kaverisynttärit pitäis järjestää. Itse ajattelin että joku 5 vierasta ois sopiva, mutta nyt toivelistalla on jo 7... (ja optio vielä että muutaman isosisaruskin tulee mukaan..?)
Ja moni vielä aika pieniä, joten voi olla että aika monella haluaa vanhempikin jäädä paikalle.
Huh mikä määrä porukkaa, miten ne edes mahtuu ..
Mutta kurja alkaa toisaalta määräämään että "se ja se ei saa tulla", jos lapsi kerran niin päättäväisesti itse luettelee.
Kommentit (3)
7 päiväkotikaveria, joista yksi olikin sairaana, eli lapsia yhteensä se seitsemän. Yhden äiti jäi juhlien ajaksi paikalle. Itse olin yllättynyt kuinka hyvin tuollaisenkin porukan kanssa tuli toimeen, haluasivat pääasiassa leikkiä pojan leluilla ja jotain ohjelmanumeroitakin olin suunnitellut. Synttäreiden kesto 1,5 tuntia ja vielä puol tuntia lisää olis mennyt ihan hyvin.
1,5 vai 2 h?
Olen ajatelltu että ois joku yhteinen yksinkertainen "askartelu", joku yksinkertainen leikki (tyyliin musiikkia, ilmapallopompottelu), ongintaa. Ja ruokailu tietty. Kauankohan tohon pitää varata.
ap
niin voi olla ruuhkan poikasta...Me yhdessä lapsen kanssa sovittiin juhlien "säännöt" ja juhlavieraiden määrä. Meillä oli tasan 4 vierasta 4-v. synt. kaikki lapset jakso leikkiä keskenään ja osalliatua "ohjattuun" toimintaan ja ei ollut kenenkään lapsen vanhempi mukana..Ja 5-v. oli 5 vierasta...katsellaan sit koululaisten synttäreitä erikseen...kaikki viihty ja oli tilanne "hallinnassa" ihan alusta loppuun. Mukavia juhlia! Teette niinkuin parhaaksi näette.