Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia kierukasta :)

Vierailija
24.02.2010 |

Mietin että pitäisikö pillerit vaihtaa kierukkaan..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiton jälkeen vuosin ekat 3kk, sit oli yhet menkat ja nyt ei ole ollut menkkoja kahteen kuukauteen. Ehkäpä niitä ei enää tulekaan. Finnejä tullut vähän enemmän kuin ennen, mutta muuta en nyt osaa sanoa kierukasta, kun on ollut vasta niin vähän aikaa. Mulla on myös kilpirauhasen liikatoiminta, joten minulla on laajasti erilaisia oireita, jotkuthan oireet voi olla myös kierukankin aiheuttamia.

Vierailija
2/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten erinomainen ratkaisu sekä ehkäisyyn että runsaisiin kuukautisiin (hormonikierukka)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kuparikierukka pian 3v.Menkat kestää yli viikon ja 2-3 vuotopäivinä vuodan niin paljon etät joudun käyttämään super plus tampponia ja yösidettä,tamponin joudun vaihtamaan 2h välein :(. Viikon vuodon jälkeen tulee vielä seuraavalla viikolla päivittäin ruskeaa,verensekaista limaa...yleensä paskonnan aikana,varmaan puristuu jostain tai jotain.Joo,todella kivaa!

Vierailija
4/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verilöylyn kerran kuussa ja otatin sen pois muutaman kuukauden jälkeen

hormoonikierukka on erittäin hyvä, sillä kuukautiset loppuivat muutaman kuukauden laiton jälkeen kokonaan lukuunottamatta pientä tiputtelua silloin tällöin

en ole huomannut mitään sivuvaikutuksia ihossa, painossa tai haluissa tms

suosittelen hormoonikierukkaa lämpimästi

Vierailija
5/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko imetysajan (n. 9kk) mutta imetyksen loputtua loppui vuotokin. Nyt niukat kuukautiset säännöllisesti (ainakin toistaiseksi), jotka kestää n. viikon. Huomattava parannus runsaisiin viikon kestäviin kuukautisiin. Alkuun oli selkäkipuja aika paljon ja tuntu että alaselkä kipeytyy rasituksestakin herkemmin. Nyt en ole kuitenkaan enää huomannut vastaavaa. Alavatsa kipuja ja "nippauksia" on edelleen, mutta endometrioosista kärsineenä en voi valittaa. Pieniä näppyjä olen havainnut poskissa, mikä on minulle uutta. Mutta ovat sellaisia pieniä ja vähän kovia, kuin mustapäitä pienellä kummulla. Nyt siis vuoden käytön jälkeen oireet ovat tasoittuneet ja helpottaneet, mutta monikin lääkäri sanoi, että pitkä tiputtelu johtui imetyksestä. Ainiin.. ja valkovuoto on lisääntynyt. Välillä oikein lorahtelee housuun. :) Käytän melkein jokapäivä siis pikkuhousunsuojaa edelleen. Saa nähdä tasoittuuko tämä(kin) oire pidemmän päälle. Lopetin näet imetyksen kokonaan vasta n. kk sitten. Kaiken kaikkiaan uskoisin että kärsivällisyys palkitaan tässäkin. Helppo kun ei tarvi muistaa mitään yms. Eikä ole vienyt haluja ainakaan minulta.

Vierailija
6/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 6

Vierailija
7/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on ollut 2v. Suosittelen lämpimästi :) Yhdet 2 päivän kuukautiset ollut 2 vuoden aikana, ei tiputteluvuotoa. Migreeni loppui kuin seinään kierukan laiton jälkeen. Ei muutoksia ihossa, painossa tai haluissa. Loistava ehkäisyväline!

Vierailija
8/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huippu. Ei vaivoja, kuukautiset kyllä kestävät 4-6 päivää, mutta eivät ole kovin runsaat. Pelkäsin tätä kiérukkaa kaikkien kauhukertomusten vuoksi, kun ennen synnytystä oli aina kovin kipeät kuukautiset. Nyt ei enää niitäkään vaivoja. Kannattaa ainakin kokeilla: huoleton, halpa ja hormooniton vaihtoehto! Mulle kaikki hormoonivalmisteet ovat olleet katasrofeja.