Isän äiti ei ota lasta luokseen, koska vanhemmilla riitaa
Lapsen isän kanssa on menossa sellainen vaihe, että tapaamisia ei ole ennenkuin tapaamissopimus on allekirjoitettu. Tämä sen takia, että isä ei ole tavannut lasta kuin äärimmäisen epäsäännöllisesti pitäen välillä puolen vuoden taukoja.
Kyllästyin selittämään lapselle miksei isästä ole taas kuulunut mitään. Kaiken lisäksi se ukkeli on valehdellut kaikille, että minä en vain anna tavata. Tällä tavalla on sitten selittänyt tapaamattomuuttaan sukulaisille. Kaikkihan ovat tietysti uskoneet. En ole voinut puolustautua mitenkään. Tuo sopimus on nyt puolustukseni.
Lapsen isä ja isän äiti suuttuivat niin paljon tuosta sopimuksesta, ja siitä että jäähdytin tapaamiset siihen asti, että mummokaan ei ota tyttöä luokseen, vaikka tyttö on ollut enemmän mummolla kuin isällään. Isä oli kieltänyt mummoa ottamasta lasta, koska olen loukannut isää.
Tyttö itki eilen miksei pääse mummille, ja mummi vaan paasasi, että "X on minun rakas poikani, enkä tahdo loukata häntä. Satutat minua suoraan sydämeen, kun loukkaat poikaani. Saat minut tuntemaan että olen kasvattanut poikani huonosti. Mitään sopimuksia ei tarvita, koska silloin poikani tuntee että häntä pakotetaan". Ja nyt tyttö itkee, kun ihmettelee miksi aina ennen niin rakastava mummo kieltäytyy ottamasta luokseen.
Mikähän tässä nyt olisi järkevintä? Tytölle aiheuttaa tuskaa isän pitkät tapaamistauot, ja niitä en minäkään enää halua. Tuo sopimus on mielestäni kaikkien edun mukaista. Mutta että ainoa mummokin on nyt pois pelistä.
Kommentit (11)
Syntynyt tilanne on sinun aiheuttamasi, koska olet vastoin voimassa olevaa lainsäädäntöä kieltänyt tapaamiset. Olisi kannattanut miettiä omaa nokkaasi pidemmälle. Sen kun vain selität lapselle, että sinä loukkasit mummoa ja sen takia tilanne on nyt tämä. Jumankauta, että inhoan kaltaisiasi naisia.
Ei ole mitään sopimusta, mies ei ole halunnut. Tapaamisia on ollut 8 vuoden aikana alle 20.
Ap
Syntynyt tilanne on sinun aiheuttamasi, koska olet vastoin voimassa olevaa lainsäädäntöä kieltänyt tapaamiset. Olisi kannattanut miettiä omaa nokkaasi pidemmälle. Sen kun vain selität lapselle, että sinä loukkasit mummoa ja sen takia tilanne on nyt tämä. Jumankauta, että inhoan kaltaisiasi naisia.
Eikös ap juuri sanonut, että ISÄ EI OLE HALUNNUT TAVATA LASTA JA VALEHDELLUT MUILLE ETTEI ÄITI ANNA TAVATA...
hyvä vanhempi tajuaa sen.
Kysyit pari päivää sitten mielipidettä tuosta tapaamisten jäädytyksestä ja jo silloin suurin osa vastaajista oli sitä mieltä, että se väärä toimintatapa sinulta.
Teit jäädytyksen tapaamisiin ja aikuisena kannat tekojesi seuraukset.
Olisi kannattanut uskoa ja kuunnella ihmisten mielipiteitä. Turha nyt on itkeä. Olet ottanut pallon itsellesi, koeta nyt kestää sen seuraukset.
mummolla nyt hyvä syy olla marttyri ja ilkeä b**** joka on sisimmässään ollut varmaan aina. ei kukaan normi-rakastava-mummo ole kenenkään muun kun lapsen puolella.
hirviömummo ku lapselle kostaa. ja kauhea isä lapsellä myös. selitä lapselle parhain päin ja korvaa muut puutteet omalla rakkaudellasi.
mummo tietysti on. Kun kerran ap on jäädytänyt tapaamiset, niin mummohan toteuttaa ap:n toivetta.
on toinen keissi, vaikkakin läheltä liippaa. Ap
hyvä vanhempi tajuaa sen. Kysyit pari päivää sitten mielipidettä tuosta tapaamisten jäädytyksestä ja jo silloin suurin osa vastaajista oli sitä mieltä, että se väärä toimintatapa sinulta. Teit jäädytyksen tapaamisiin ja aikuisena kannat tekojesi seuraukset. Olisi kannattanut uskoa ja kuunnella ihmisten mielipiteitä. Turha nyt on itkeä. Olet ottanut pallon itsellesi, koeta nyt kestää sen seuraukset.
Ap on kiristäjä. Muistuttaa narsistin toimia...teet niin kuin minä sanon tai sitten....
tasaisin väliajoin ja kadota kuin tuhka tuuleen ilman mitään tietoa siitä milloin isä taas tapaa? Lapsi saa tavata isää mielin määrin, mutta säännöllisesti. Lapsella on oikeus säännöllisinn tapamisiin ilman pelkoa isän häviämisestä.
Ap on kiristäjä. Muistuttaa narsistin toimia...teet niin kuin minä sanon tai sitten....
säännöllisiin tapaamisiin, nii ihan oikein olet tehnyt. yritä selittää sille tytöllesi että mummi ei voi ottaa tyttöä luokseen koska teidän täytyy isin kanssa käydä kirjoittamassa paperi ja ennen sitä mummi ei voi ottaa luokseen.
jos mä olisin sun tilanteessa, en suostuisi ollenkaan siihen että isä enää koskaan näkisi lasta. parempi ilman isää kuin tollasen paskan lapsena. tälläset miehet vaan ladon taa ja PAM!! tai munat vekka jottei pääse lisääntymään.
TEIT AIVAN OIKEIN!!!!
Syntynyt tilanne on sinun aiheuttamasi, koska olet vastoin voimassa olevaa lainsäädäntöä kieltänyt tapaamiset.
Olisi kannattanut miettiä omaa nokkaasi pidemmälle. Sen kun vain selität lapselle, että sinä loukkasit mummoa ja sen takia tilanne on nyt tämä.
Jumankauta, että inhoan kaltaisiasi naisia.