Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zaran lastenvaatteet?

Vierailija
24.02.2010 |

Olen kerran ostanut lastenvaatteita Zarasta, ja farkut kyllä kestivät, mutta mekosta ja paidasta alkoi heti irtoilla nappeja ja neppareita. Eli jäi vähän huono kuva laadusta.

Mitoitus oli myös outoa: 110cm mekko tuntui niukalta mitoitukseltaan, ja farkuissa taas puolestaan piti ottaa kokoa pienemmät kuin pituus.

Kannattaako tuolta ostaa? Oliko vain huono onni ja sattuma vai noinko voi odottaa jatkossakin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut molemmille lapsilleni vaatteita Zarasta ja suurimpaan osaan olen ollut tyytyväinen. Mielestäni tyttöjen mitoitukset (etenkin housuissa) on niukat, tai ainakaan omalle hieman pullealle taaperolleni housut eivät mahdu. Nappeja olen joutunut joskus ompelemaan, mutta muuten en ole mitenkään erityisen tyytymätön ollut.

Vierailija
2/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii pitkalle ja hoikalle. Eli vaatteet on kapeita, housut ym puolestaan pitkia. Sopivat hyvin meidan kaposille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitoitukset ovat minustakin outoja: ainakin isompien poikien housut ovat valtavia tyyliin 128 senttisiä vaatteita käyttävälle sopivat housut löytyy koosta 116! Aika riepuja, joskin poikien puuvillaneuleet ovat olleet asiallisia. Eli mielestäni on ihan yleinen linja, että vähän kiinalaisia ovat...

Vierailija
4/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotukseni ovat kovat: vaate saisi kestää viikottaisen pesun ja näyttää vuoden päästä vielä siistiltä. Näillä vaatimuksilla esim. Lindexin tekeleet saa jäädä ostamatta.

- ap

Vierailija
5/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tytön 110 mekko kutistui ja pituus oli heti 110 senttiselle tytölle niukka.

Pojan farkut 116cm jäivät odottamaan kaappiinja ovat käytössä nyt, kun poika n. 125 cm pitkä...Mutta ovat olleet kuitenkin ihan kivan näköiset hoikalla pojalla.

mitoitukset ovat minustakin outoja: ainakin isompien poikien housut ovat valtavia tyyliin 128 senttisiä vaatteita käyttävälle sopivat housut löytyy koosta 116! Aika riepuja, joskin poikien puuvillaneuleet ovat olleet asiallisia. Eli mielestäni on ihan yleinen linja, että vähän kiinalaisia ovat...

Vierailija
6/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pitkä, pitkäraajainen ja hoikka tyttö. Laatu ihan ok ollut niissä vaatteissa mitä olen itse ostanut, kappahlit yms. olleet paljon huonompia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi