Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään/kenenkään puolisolla jalkafetissiä?

Vierailija
24.02.2010 |

Miten tämä näkyy teidän seksissänne? Meillä mies tykkäisi jalkaleikeistä ja haluaisin jotain kivoja vinkkejä;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin siitä jos saisin puolisoni jalan mahtumaan kokonaisena anaaliini mutta se ei ole niinkään helppoa :(

Vierailija
2/7 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miehelläni on jalkafetissi, haluaa nuolla ja hyväillä varpaitani rakastellessa. Haluaa myös että esileikkinä hyväilen häntä jaloillani, haluaisi myös että hyväilisin häntä ihan loppuun asti, mutta se on jäänyt toistaiseksi tekemättä, kun en tiedä miten se käytännössä onnistuisi, en tiedä osaisinko. Vinkkejä minäkin kuulisin mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osaa,mutta mites onko muuta:)?

-ap

Vierailija
4/7 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä runkkaan itseäni pohkeen kohdalla ? onko muilla samoja viboja ! mieheni tykkää katsella ja fistaa itseään kaulimella munanreikään !

Vierailija
5/7 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli jalkafetissi, voimakas. Tykkäsi myös siitä että päällä kävellään... En tiedä pitääkö sinun puolisosi siitä mutta ehkä voit kokeilla innostuisiko hän niin että mies makaa lattialla ja sinä istut sohvalla ja hyväilet häntä jaloin.

Jaloin voi hoitaa miehen niin että miehen kalu jää jalkapohjien väliin. Vaatii kyllä vähän opettelua että pystyy tekemään jaloilla saman kuin käsin :) Voit yrittää käsin auttaa.

Muuta nyt ei äkkiseltään tule mieleen. Tai no joo, itsestäni oli joskus kiihottavaa seistä miehen päällä niin että jalat olivat lattialla molemmin puolin hänen vartaloaan. Stay upit jalassa ja hän hyväili sääriäni. Sormetti samalla.. :)

Vierailija
6/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen vaimoni jalkapohjia ja imen hänen varpaita säännöllisesti. Se on vaan niin mahtavaa ja hän nauttii myös :) otan myös jalkaterää niin paljon suuhun kuin sinne mahtuu, vaimo tykkää nähdä miten paljon sinne sopii. Joskus tämä on esileikki ja joskus vain muuten vaan nuolen hänen jalkoja koska minä ja hän nautimme siitä molemmat :) Välillä teemme niin että hän istuu sohvalla paljain jaloin viiniä maistellen ja minä olen alastomana kontillani nuolemassa vaimon jalkoja, siinä hän sitten nauttii täysin siemauksin ja käskee nuolemaan ja palvomaan jalat paremmin :)

Vierailija
7/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä on jalat ja korkkarit miielenkiinnon kohde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan