Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vietetäänkö missään muualla kuin Suomessa nimipäiviä?
24.02.2010 |
onko esim. vain pohjoismainen juttu, vai kuinka? Miksihän näin on?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että nimipäivän vietto on karjalainen tapa,ja se on levinnyt muuallekin suomeen :)
Alue: Aihe vapaa
... kun melkein joka päivä oli jonkun pyhimyksen juhlapäivä?
Toisaalta meillä täällä katolisessa Irlannissa ei olla moisesta perinteestä kuultukaan. Kalenterissa ei ole mitään nimiä missään, niinkuin Suomessa.