Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sisustuselementistä unelmoit?

Vierailija
24.02.2010 |

Onko haaveissasi Swan-tuoli tai Smeg-jääkaappi? Onko sinulla sellaisia unelmia, joiden tiedät jäävän unelmiksi vai oletko saanut kaiken mitä toivot? Vai odotatko että jonain päivänä vielä hankit sen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliajoin kuolaamassa noita pönttöuuneja, ja haaveilen siitä päivästä, jolloin olkkarin nurkassa on tuollainen. Onneksi meillä on jo yksi omastakin takaa.

Ehdottoman luotettava ja taloudellinen lämmittäjä. Kahdella pesällälisella pysyy ainakin 12 h lämpimänä, varmaan vähän kauemminkin.

- Sen linkin postannut

Vierailija
22/29 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paleleeko teitä, kun uuneista unelmoitte?!?

mutta meillä on vanha talo, ja kyllä, täällä on välillä kylmä. ja tuo pönttöuuni nyt sattuu olemaan paras ja halvin tapa lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken mitä se on suunnitellu, joo ja Amanan jääkaapin , sellaisen jonka sisävalo saa ihmisen kirkumaan onnesta, se valaistus on paras ikinä missään.

Vierailija
24/29 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapetoimisesta Kiurujen yö-tapetilla, Artekin satulanahkaisista nojatuoleista, joita olen joissakin yleisissä tiloissa nähnyt, sekä niin ikään artekin ritiläpenkistä saunan eteiseen.

Vierailija
25/29 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulla on Pentikin pronsarvikruunu..paljonko olisit siitä valmis maksamaan kun aion siitä luopua..

Vierailija
26/29 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaatisi myös enemmän tilaa ympärilleen, nykyisessä kodissa (normaalit 80 neliön "perheasunto") ei olisi edukseen.

ELi: haaveeksi jää!

Vierailija
27/29 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapetoimisesta Kiurujen yö-tapetilla, Artekin satulanahkaisista nojatuoleista, joita olen joissakin yleisissä tiloissa nähnyt, sekä niin ikään artekin ritiläpenkistä saunan eteiseen.

seinälle Kiuruja! En malta odottaa, koska pääseen tapetoimaan. En halunnut joka seinään, koska yhden suht pienen ikkunan iso huone kävis varmastikin pimeäksi tummansinisellä Kiuru-tapetilla. Oon haaveillut tuosta yli 10 vuotta, ja nyt viimein!

Vierailija
28/29 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinollisesta fatboita ja niihin sopivasta tilasta, nykyisen asunnon tyyli on aivan liian konservatiivinen. Ja kokonainen seinällinen kokopuu-kirjahyllyjä joissa lasiovet.

Vierailija
29/29 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vieläkö myyt??? ONko se sellainen soikea malli eli isompi niistä?

t. Jaana

Moi!

Mulla on Pentikin pronsarvikruunu..paljonko olisit siitä valmis maksamaan kun aion siitä luopua..