Mistä sisustuselementistä unelmoit?
Onko haaveissasi Swan-tuoli tai Smeg-jääkaappi? Onko sinulla sellaisia unelmia, joiden tiedät jäävän unelmiksi vai oletko saanut kaiken mitä toivot? Vai odotatko että jonain päivänä vielä hankit sen?
Kommentit (29)
paleleeko teitä, kun uuneista unelmoitte?!?
mutta meillä on vanha talo, ja kyllä, täällä on välillä kylmä. ja tuo pönttöuuni nyt sattuu olemaan paras ja halvin tapa lämmittää.
kaiken mitä se on suunnitellu, joo ja Amanan jääkaapin , sellaisen jonka sisävalo saa ihmisen kirkumaan onnesta, se valaistus on paras ikinä missään.
tapetoimisesta Kiurujen yö-tapetilla, Artekin satulanahkaisista nojatuoleista, joita olen joissakin yleisissä tiloissa nähnyt, sekä niin ikään artekin ritiläpenkistä saunan eteiseen.
Moi!
Mulla on Pentikin pronsarvikruunu..paljonko olisit siitä valmis maksamaan kun aion siitä luopua..
mutta vaatisi myös enemmän tilaa ympärilleen, nykyisessä kodissa (normaalit 80 neliön "perheasunto") ei olisi edukseen.
ELi: haaveeksi jää!
tapetoimisesta Kiurujen yö-tapetilla, Artekin satulanahkaisista nojatuoleista, joita olen joissakin yleisissä tiloissa nähnyt, sekä niin ikään artekin ritiläpenkistä saunan eteiseen.
seinälle Kiuruja! En malta odottaa, koska pääseen tapetoimaan. En halunnut joka seinään, koska yhden suht pienen ikkunan iso huone kävis varmastikin pimeäksi tummansinisellä Kiuru-tapetilla. Oon haaveillut tuosta yli 10 vuotta, ja nyt viimein!
pinollisesta fatboita ja niihin sopivasta tilasta, nykyisen asunnon tyyli on aivan liian konservatiivinen. Ja kokonainen seinällinen kokopuu-kirjahyllyjä joissa lasiovet.
Hei
Vieläkö myyt??? ONko se sellainen soikea malli eli isompi niistä?
t. Jaana
Moi!
Mulla on Pentikin pronsarvikruunu..paljonko olisit siitä valmis maksamaan kun aion siitä luopua..
väliajoin kuolaamassa noita pönttöuuneja, ja haaveilen siitä päivästä, jolloin olkkarin nurkassa on tuollainen. Onneksi meillä on jo yksi omastakin takaa.
Ehdottoman luotettava ja taloudellinen lämmittäjä. Kahdella pesällälisella pysyy ainakin 12 h lämpimänä, varmaan vähän kauemminkin.
- Sen linkin postannut