Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuuden ystävä seurustelee hullun kanssa!

Vierailija
23.02.2010 |

välit meni poikki ystävääni kun alkoi seurustella. hänen naisystävänsä on älyttömän mustasukkainen. kaikkiin nais puolisiin ystäviin on välit pistänyt poikki, ei saa netissä käydä ettei vaan sattuisi näkemään kaunista naista, ei saa tvtä katsoa esim. huippumalli haussa, koska siinä on kauniita naisia...

kerran soitti ja avautui täysin ja sanoi että ei ole onnellinen, mutta ei lopeta suhdetta. nainen käyttäytyy häntä kohtaa todella huonosti, suuttuu pienimmästäkin asiasta, heittelee tavaroita ja muutenkin on kuulemma väkivaltainen.

mikski tervejärkinen ihminen katsoo tuollaista käytöstä! kertokaa minulle!

olen kauhuissani ystäväni tai vissiinkin entisen ystäväni puolesta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikski tervejärkinen ihminen katsoo tuollaista käytöstä!"

Katsooko kukaan tervejärkinen tuollaista käytöstä? Järjellä ajatellen: ei ainakaan kauaa. Itsetunto alhaalla? Luulee ettei ansaitse parempaa? Luulee voivansa rakkaudella parantaa? On tottunut alistumaan?

Vierailija
2/3 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan hyvä sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten tiedä onko hänellä jotain ongelmia kun en häntä ole nähnyt kunnolla.

ei kuulemma harrasta seksiä. näin ystäväni sanoi mulle. siksi ihmettelen minkä takia he ovat vielä yhdessä jos kerta seksiäkään ei ole. ei nuku samassa sängyssä.

ja naisystävä kuulemma on pettänyt häntä.

en vaan voi käsittää. olen kuin puulla päähän lyöty kun kertoo noita kamalia juttujaan. en tiedä pitääkö paikkansa, suurenteleeko mies asioita. mutta ei tuossa touhussa mitään järkeä ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan