Taisin tänään nähdä kaksi av:laista Jennika-Josefiinoineen syömässä Chicos:ssa...
Ei voi muuta sanoa kun että sain taas hävetä niin, ettei tarvi ainakaan kuukauteen hävetä yhtään näiden säälittävien av(??)-mammojen takia!
Ymmärrän kyllä ettei pienet lapset osaa syödä sotkematta mutta miten ihmiset kehtaa lähteä ravintolasta ja jättää pöydän sellaiseen kuntoon??!Joka puolella paperia, leivänmurusia, haarukat ja veitset lattialla pöydän alla, monta maitolasia pöydällä josta yksi kaatunut niin että maitoa on joka puolella, leikkipaikan lelut jätetty keskelle lattiaa miten sattuu...Mistä näitä idiootteja oikein tulee??Käy sääliksi ravintolan henkilökuntaa, jotka joutuu kaiken paskan siivoamaan...
Kommentit (42)
Sääliksi käy ihmisiä, jotka eivät osaa kirjoittaa. Taidat itse kuulua samaan "ryhmään" näiden kuvailemieni idioottien kanssa...Sääliksi käy sinuakin... T:Ap
Lopeta jo, oot nolannut itses aivan täysin. Käyt tollasessa roskaväen ravintolassa syömässä ja kehtaat urputtaa. Joku taso se pitää ravintolan valinnassakin olla.
keräämään leivänmuruja lattialta tai pöydältä. Enkä vie käytettyjä papereita mukanani...
keräämään leivänmuruja lattialta tai pöydältä. Enkä vie käytettyjä papereita mukanani...
Ne pöydät siivotaan kuitenkin kun sieltä poistuvat asiakkaat. Vai pitäisko hakea rätti ja kysyä missä on roskis mihin servetit viedä ennenkuin poistuu ravintolasta?
Ei täällä av:lla tarvitse mitään hävetä...Sen verran ala-arvoista porukkaa täällä pyörii...
Kuinkahan moni av:lainen yleensä käy jossain muualla, kuin mäkkärissä, hesessä, carrolsissa tai chicosissa syömässä??
Kyllähän tarjoilija pöydät ravintolassa siivoaa, mutta jotain rajaa sentään!Yleensä ihmiset ei ruokailuvälineitä ja lelula heittele lattioille jne.ja oleta että tarjoilija ne siivoaa...Uskomattoman säälittävää porukkaa...
Ei täällä av:lla tarvitse mitään hävetä...Sen verran ala-arvoista porukkaa täällä pyörii... Kuinkahan moni av:lainen yleensä käy jossain muualla, kuin mäkkärissä, hesessä, carrolsissa tai chicosissa syömässä?? Kyllähän tarjoilija pöydät ravintolassa siivoaa, mutta jotain rajaa sentään!Yleensä ihmiset ei ruokailuvälineitä ja lelula heittele lattioille jne.ja oleta että tarjoilija ne siivoaa...Uskomattoman säälittävää porukkaa...
Ja nytkö ne onkin aikuisia jotka on heitelleet ruokailuvälineitä ja leluja lattiolle?
myös niitä pieniä. Missään ravintolassa ei jätetä pyyhkimättä kaatuneita maitoja pöydältä, tai huomaamatta lapsiperheiden "erityitarpeita" (eli joku tarttee pillin, joku mukin, joku lusikan ja joku pikkuhaarukan). Chicosissa olllaan käyty lasten kanssa syömässä vain kerran, koska minä en mieltynyt nykyiseen ruokalistaansa (tomaattia tomaatin päälle ja cajunmaustetta siihen sivuun,vähän kasviksia maustettuna cajunmausteella jne.). Sinkkuaikoina oli ihan suosikkimesta =)
sinä häpeät, jos joku tuntematon käyttäytyy huonosti? Vai ymmärsinkö tämän jotenkin väärin ja istuit itse siinä samassa pöydässä?
En ole ap mutta mikä ihmeen puolustus huonolle käytökselle on se että chiko vaoi mikä nyt olikaan (en oo ikinä kuullut) on roskaväen paikka.
Itse olen opettanut lapsille että kun syödään, käyttäydytään ja ruokapöydässä ei olla kuin siat sikolätissä. Oltiin sitten huoltoasemalla tai viiden tähden ravintolassa.
Tuollainen käytös on asiatonta se että sinä hyväksyt sen kertoo sinusta ja kasvatuksestasi paljon. Hyi helvetti!
En ole ap mutta mikä ihmeen puolustus huonolle käytökselle on se että chiko vaoi mikä nyt olikaan (en oo ikinä kuullut) on roskaväen paikka. Itse olen opettanut lapsille että kun syödään, käyttäydytään ja ruokapöydässä ei olla kuin siat sikolätissä. Oltiin sitten huoltoasemalla tai viiden tähden ravintolassa. Tuollainen käytös on asiatonta se että sinä hyväksyt sen kertoo sinusta ja kasvatuksestasi paljon. Hyi helvetti!
Mä en jalallanikaan astuisi ravintolaan jossa mun pitäis siivota itse. Jos mun lapsi tai minä tai joku seurueesta kaataa maidon pöydälle, niin mä voin siihen päälle jotain servettiä heittää, mutta henkilökunta on se joka sen käy siitä pyyhkimässä, vai vieläkö pitää ruaan hinnan lisäksi siivota vahingot nykyään?
Eniten mua huvittaa jus ap:een ja sun kaltaiset muka "hienostuneet ja sivistyneet" ihmiset, jotka kuitenkin pohjimmiltaan ovat kaikka muuta. Hahhah..:D
Sääliksi käy ihmisiä, jotka eivät osaa kirjoittaa. Taidat itse kuulua samaan "ryhmään" näiden kuvailemieni idioottien kanssa...Sääliksi käy sinuakin... T:Ap
Lopeta jo, oot nolannut itses aivan täysin. Käyt tollasessa roskaväen ravintolassa syömässä ja kehtaat urputtaa. Joku taso se pitää ravintolan valinnassakin olla.
Sinusta on siis ok, että ruokailuvälineet heitetään lattialle ja maidot kaadetaan pitkin pöytiä, ruokaa viskotaan lattialle, lelut jätetään mihin sattuu ja sitten vaan perse ylös penkistä ja heido!
Itse en ikinä kehtaisi lähteä mistän paikasta noin. Säälittää tosiaan sun lapset jos opetat että toi on sun mielestä oikein!
En ole ap mutta mikä ihmeen puolustus huonolle käytökselle on se että chiko vaoi mikä nyt olikaan (en oo ikinä kuullut) on roskaväen paikka. Itse olen opettanut lapsille että kun syödään, käyttäydytään ja ruokapöydässä ei olla kuin siat sikolätissä. Oltiin sitten huoltoasemalla tai viiden tähden ravintolassa. Tuollainen käytös on asiatonta se että sinä hyväksyt sen kertoo sinusta ja kasvatuksestasi paljon. Hyi helvetti!
Mä en jalallanikaan astuisi ravintolaan jossa mun pitäis siivota itse. Jos mun lapsi tai minä tai joku seurueesta kaataa maidon pöydälle, niin mä voin siihen päälle jotain servettiä heittää, mutta henkilökunta on se joka sen käy siitä pyyhkimässä, vai vieläkö pitää ruaan hinnan lisäksi siivota vahingot nykyään?
Eniten mua huvittaa jus ap:een ja sun kaltaiset muka "hienostuneet ja sivistyneet" ihmiset, jotka kuitenkin pohjimmiltaan ovat kaikka muuta. Hahhah..:D
niin sinusta olisi siis ihan hyväksyttävää että syötyänne lapset heittäsivät haarukat ja veitset lattialle? Hakisivat mahdollisesta lelupaikasta tavarat ja jättäisivät ne keskelle lattiaa, viskoisivat servetit pitkin lattiaa??
Missään paikassa ei roskaväen eikä sinun käyttämässäsi hienosto ravintoloissa ole oikeus käyttäytyä noin!
Taidat itse olla MUKA hieno ja sivistynyt mutta todellisuudessa sulla ei näytä olevan mitään käytöstapoja.
Ensin väittää että ymmärtää lapsia, mutta sitten ei kuitenkaan ymmärrä.
No, minä ymmärrän. Jos maitolasi kaatuu henkilökunta siivoaa sen, jos tulee muruja niin sen myös siivoaa. Jos aikuinen heittelee leluja ja veitsiä sitä en ymmärrä, mutta käsittääkseni ne oli lasten tekosia ja pöydän alla joten on voinut jäädä ihan huomaamattakin.
Edelleen olen myös sitä mieltä että jos haluaa jotain tasokasta ja sellaista missä on hyvä palvelu, hyvää ruokaa ja ei lapsia tai lastenleikikkipaikkoja, niin kannattaa mennä jonnekin muualle.
Että se siitä ja niistä käytöstavoista :D
on yleensä siellä omassa kodissa parin kuukauden ruokalistat liiskautuneina lattiaan ja keittiön pöytään kiinni...eletään kuin siat sonnassa oltiin missä tahansa.
on yleensä siellä omassa kodissa parin kuukauden ruokalistat liiskautuneina lattiaan ja keittiön pöytään kiinni...eletään kuin siat sonnassa oltiin missä tahansa.
vai etkö osaa lukea? Ap kirjoitti että ihan normaalia on että lapsi sotkee mutta se ei ole normaalia että ne lapset sotkee kun oltais sikalassa. Ja ap tosiaan antoi ymmärtää että paikka jäi niin kamalaan kuntoon ettei sitä voinut olla huomaamatta.
Itse olen onneksi kasvattanut lapseni niin että roskia ja ruokavälineitä ei heitellä minkään tasoisessa ravintolassa LATTIALLE, jos näin vahingossa käy ne nostetaan! Myöskään leluja ei jätetä ympäri ravintolaa jos niitä tarvii leikkipaikasta hakea.
Ei tosiaan pitäis olla ravintolan tasosta kiinni millälailla käyttäydytään. Käytöstavat ovat kaikkialla samat. Rupean tosiaan ymmärtämään että sinä et tätä käsitä kun et näytä käsittävän edes alkeellisia käytöstapoja.
Olet vastaus ap:n kysymykseen "mistä näitä idiootteja löytyy"
Oikein ärsyttää tuo yksi joka esittää niin hienopersettä ja kuvittelee että eri ravintoloissa on eri käytöstavat.
juu mäkkärissä saa heitellä ruokaa pitkin seiniä mutta hienommissa paikoissa tämä ei ole sallittua.
vai etkö osaa lukea? Ap kirjoitti että ihan normaalia on että lapsi sotkee mutta se ei ole normaalia että ne lapset sotkee kun oltais sikalassa. Ja ap tosiaan antoi ymmärtää että paikka jäi niin kamalaan kuntoon ettei sitä voinut olla huomaamatta. Itse olen onneksi kasvattanut lapseni niin että roskia ja ruokavälineitä ei heitellä minkään tasoisessa ravintolassa LATTIALLE, jos näin vahingossa käy ne nostetaan! Myöskään leluja ei jätetä ympäri ravintolaa jos niitä tarvii leikkipaikasta hakea. Ei tosiaan pitäis olla ravintolan tasosta kiinni millälailla käyttäydytään. Käytöstavat ovat kaikkialla samat. Rupean tosiaan ymmärtämään että sinä et tätä käsitä kun et näytä käsittävän edes alkeellisia käytöstapoja. Olet vastaus ap:n kysymykseen "mistä näitä idiootteja löytyy"
Ei ainakaan kyseisestä ravintolasta. Mutta se meidän ero onkin. Mä en mene tollaisiin paikkoihin ja itke sen jälkeen kun oli leluja (niitä on varmaan hirveesti) ympärillä ja maitolaseja pöydillä. Joku raja valittamisellakin.
Sääliksi käy ihmisiä, jotka eivät osaa kirjoittaa. Taidat itse kuulua samaan "ryhmään" näiden kuvailemieni idioottien kanssa...Sääliksi käy sinuakin...
T:Ap