G: päiväkoti johon ET ole ollut tyytyväinen?
Kommentit (116)
On edelleen pystyssä ja löytyi googlettamalla. Musiikkipainoitteinen päiväkoti.
Ruusulinnan on ihan eri pkoti ja kunnallinen :).
monin tavoin epäasiallinen paikka.
Ihan mielenkiinnosta, missä ryhmässä lapsesi oli/on? Mä odotan tältä tulevalta syksyltä paljon, jotta homma siellä alkaisi sujumaan paremmin.
ja mielenkiintoista olisi kuulla perusteluja miksi olette tyytymättömät päiväkotiin. Tietää itse välttää niitä virheitä.
T: työstään pitävä ja laadukasta hoitoa tarjota haluava päivähoidon työntekijä
Tavallista eskariryhmää lukuunottamatta. Hoitajat "kaiken" tietäviä, nokkavia mutta samalla työhönsä kyllästyneitä.
Oli osaamatonta menoa jo Vuosaaressa ja sama jatkuu Roihiksessa. Voin vaan toivoa ettei kenenkään lapsi joutuisi siihen paikkaan(huonoja kokemuksia kerääntynyt korviini jo moneltakin suunnalta, niiden omakohtaisten lisäksi)! Vakihenkilöissä mättää(uudet työntekijät lähtevät aina nopeasti pois).Ei ole steinerpedagogiikka sisäistetty tässä paikassa...
Ylöjärven perähikiällä Pirkanmaalla
Meillä kokemusta kahdesta eri ryhmästä.
Miksi sinä aiemmin kommentoinut et pidä?
kun numerot ei oikein täsmää... Arka aihe.
olisi kiva kuulla lisää kokemuksia Mansikkalasta(vaikka positiivisiakin),joka on ollut harkinnassa lapsemme lähestyessä päiväkoti-ikää.
tällä listalla. Mites Kuopion montsa?
paivakoti vantaalla, ei missaan ole varasteltu niin paljon lasten vaatteita, kaikki kelpaa tuolle naapuristolle, henkilokunnassa paljon besserwissereita "alymystopuolella", tietavat kaiken paremmin kuin lasten omat vanhemmat.
Tosin kokemukset on usean vuoden takaa.
Varakoti Tiikeri Suutarilassa. Vuosi sitten oli vielä ihan ok paikka, mutta viime syksynä taso laski henkilövaihdosten myötä. Onneksi ei tarvitse lasta sinne usein viedä.
Helsingissä pk Porolahti.
On hyvässä maineessa jne., mutta minä en tykkää touhusta. Kaksi lasta ollut siellä ja vieläpä eri ryhmissä, joten jotain kokemusta on. Teoriassa on hienoa ja kivaa, ollaan niin tiedostavia ym. mutta todellisuus on se, että resurssipula on paha, retkistä saa vain unelmoida ja vanhemmille sysätään todella paljon vastuuta milloin mistäkin. Milloin eivät itse askartele esim. äitienpäivälahjaa vaan annetaan tehtäväksi tehdä se kotona, milloin pitäisi tulla hakemaan lasta nopealla varoitusajalla aiemmin kun eivät saa tarpeeksi henkilökuntaa sairastelevien tilalle (jatkuvasti joka ryhmästä aikuisia sairaana!). Jatkuvasti jotain "kehityspäiviä", jolloin päiväkoti on suljettu ja vanhempien pitää joko jäädä kotiin lasten kanssa tai tyytyä varahoitoon, joka on useamman kilsan päässä eikä siellä ole yhtään tuttua aikuista...en suosittele!
mikkelin montessori. :(