Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Miten sait miehesi suostumaan lapseen?

Vierailija
23.02.2010 |

Vai oliko hän heti alusta yhtä innoissaan ku sinäkin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut suostutella, koska saimme tietää yllätysraskaudstani viikolla 16!!

Oli tietysti selvää, että pidämme lapsen!!

Vierailija
2/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mitä mieltä se on asiasta ja kerroin että mä en aborttia haluaisi tehdä, ei sekään halunnut, saatiin poika vuonna -94.

Vuonna -00 kysäisin että mitä jos tehtäis toinen muksu ja se oli sillä selvä, seuraavana vuonna syntyi meidän tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en syönyt pillereitä ja hupsista saatana! mites kävikään. ;) jotain se mies yritti ämpyillä vastaan mutta pidin pintani, teen lapsen ilman sinua tai sinun kanssa. poika nyt 9kk ja toista yritetään! :))

Vierailija
4/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla kysyin, että mitä jos hankittais nyt lapsi? Vastas, että no käyhän se.

Toka kerralla kysyin, pitäiskö tehdä sisarus lapselle nyt, ettei tulis kovin iso ikäero, tuumas, että toki.

Kolmas tuli vähän yllättäen, tuumas vaan, että no, tulihan tuo pikkasen etuajassa (oltiin suunniteltu kolmatta kyllä, mutta vähän myöhemmin), mutta eikait siinä sitten, tulee kun on tulossa :D

Vierailija
5/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat valita, meille tulee joko lapsi tai koira. Mies oli hetken hiljaa ja sanoi sitten että ei ainakaan koiraa. Tuli parin kuukauden kuluttua sanomaan että mites ois jos kulta alettais nyt yrittämään sitä vauvaa.

Ei meillä oltu aiemmin puhuttu vauvoista, kuhan vain aloin olla sitä mieltä että nyt alkais olla aika kun mulla ikää 27v.

Vierailija
6/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittailemaan miehiä jotka eivät halua lapsia, enkä edes aloita koko suhdetta jos mies ei halua lapsia viiden vuoden sisällä.

Vierailija
7/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi toisen heti perään, mut ootettiin, et esikoinen vuoden.

Miehelle ois riittänyt kaks, mut mä halusin kolmennen, niin mies sanoa, et mikäs siinä.

Neljättä olen halunnut pitkään, pehmitellyt ja perustellut. Tänään juuri ostin raskaustestin

Vierailija
8/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista ehdotti mies ja nyt puhuu kolmannesta.. Mä oon yrittänyt vähän toppuutella ton kolmannen suhteen kun mulle riitäis nää kax riiviötä:)

Vierailija
9/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi halunnut vielä odottaa vuoden tai kaksi. Ikää meillä molemmilla kuitenkin n. 30. Muutaman kuukauden suostuttelun jälkeen mies myöntyi. 6 kk kesti ennenkuin raskauduin ja sekin meni sitten lopulta kesken. Nyt yritetään uutta raskautta ja eilen mies sanoi, että hän haluaisi jo sen lapsen! ON kai kypsynyt ajatukseen.

Mutta paljon faktaa olen ladellut tässä koko ajan hänelle.. ettei välttämättä heti onnistu tai menee kesken.. ja niinhän siinä sitten kävikin. Mies ehkä jollain tapaa yllättyikin, ettei se ollutkaan vain kertapano ja kas, raskaana oltais!

Vierailija
10/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinu suostutella, kun oltiin samaa mieltä siitä, milloin lapsella on lupa tulla.

Vierailija
11/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan. vahinko kävi ja sanoin että minä pidän tämän lapsen. isä ei halunnut joten yksin odotin. pojan synnyttyä tuli toisiin aatoksiin ja halusikin osallistua poikansa elämään ja nyt eletäänkin ihan tavallista perhe-elämää.

Vierailija
12/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä mahdollisimman monta lasta...

Vierailija
13/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun ollaan menty naimisiin, aletaan yrittämään lasta.

Vierailija
14/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi ole painostanut. On vain pari kertaa maininnut. tyytyy kohtaloonsa, etten halua lisää.

Vierailija
15/15 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli mies jolla oli vauvakuumetta jo ennen kuin alettiin seurusteleen.