Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tuo aina kaupasta niin pahaa ruokaa.... argh

Vierailija
23.02.2010 |

joo, turhasta valitan ja voisin itsekin käydä kaupassa, mutta valitan nyt kuitenkin kun ottaa päähän. Vaikka kirjoitan lapun ja mieheni tietää että olen kulinaristi, mies onnistuu tuomaa aina ihan karmeaa moskaa kaupasta. Raakoja vihanneksia ja hedelmiä, ulkomaisia tomaatteja, kalaa baltian maista tai puolasta. Jos pyydän tuomaan eineksiä, ne ovat aivan varmasti kaupan halvimpia ja pahimman makuisia. Sitten heittäytyy marttyyriksi, kun valitan ruuan laadusta. Mä oon niin kyllästynyt tuohon. Vali vali. nyt ei ole hyvä fiilis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut tehdä miehelle ostoslistan?

Pistä ostoslistaan vaikka pelkkiä luomu-tuotteita, niin ei sieltä mitään kovin karseaa voi tulla, jos ei nyt sentään homeisia vihanneksia poimi mukaan. Raa'at hedelmät ja vihannekset voi kypsyttää kyllä kotonakin.

Vierailija
2/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee tekevänsä perheellenne palveluksen ostamalla edullisia tuotteita. tai no, eihän raakoja hedelmiä voi tuohon vedoten ostaa, mutta kuten Melba sanoi, ne voi kypsyttää kotonakin.

Mitäs jos.. teet tarkemman kauppalistan, jossa on ihan tuotemerkkiä myöten, mitä ostaa?

tai sitten vaan käyt itse kaupassa, jotta saat mitä haluat ja lopetat joutavan ininän (miksi minä luokittelen tuon aloituksesi, sorry vaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aivan sama tilanne, ei koskaan kotimaista juustoa, "kun toi extra oli niin paljon halvenpaa", "tää marinoitu broileri oli -30%, syödään tää heti pois et ei vanhene".. Voi jeesus, monesti olen avautunut mutta ei vain muutosta tapahdu. Yhdessä ei kauppaan voi mennä, kun järkytyn kaikesta ulkomaisesta ja kilahdan aina kun kärryyn jotakin sellaista tipahtaa. Käyn itse kaupassa, tai käyn jos ennätän, mies vuorotöissä ja kerkiää salaa aamupäivisin, prkl. Mutta kyllä se vielä oppii, kun vauvan saapuminen tulee lähemmäksi, enkä enään kykene kauppaan. Turha hipelöidä masua, jos en saa sitä ruokaa mitä haluan.

Vierailija
4/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut tehdä miehelle ostoslistan? Pistä ostoslistaan vaikka pelkkiä luomu-tuotteita, niin ei sieltä mitään kovin karseaa voi tulla, jos ei nyt sentään homeisia vihanneksia poimi mukaan. Raa'at hedelmät ja vihannekset voi kypsyttää kyllä kotonakin.

mähän sanoin että vaikka kirjoittaisi mielelle ostoslistan, niin moskaa tulee... meilläpäin kauppojen luomutuotteet ovat kesää ja tomaatteja lukuunottamatta lähes pilaantuneita. niitä en sen vuoksi pyydä tuomaan. ehkä joo raa'at hedelmät ja vihannekset voi kotonakin kypsyttää, mutta siitä ei ole mitään iloa silloin, kun pyytää miestä tuomaan aineksia, joita tarvittaisiin tänään.

ap

Vierailija
5/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aivan sama tilanne, ei koskaan kotimaista juustoa, "kun toi extra oli niin paljon halvenpaa", "tää marinoitu broileri oli -30%, syödään tää heti pois et ei vanhene".. Voi jeesus, monesti olen avautunut mutta ei vain muutosta tapahdu. Yhdessä ei kauppaan voi mennä, kun järkytyn kaikesta ulkomaisesta ja kilahdan aina kun kärryyn jotakin sellaista tipahtaa. Käyn itse kaupassa, tai käyn jos ennätän, mies vuorotöissä ja kerkiää salaa aamupäivisin, prkl. Mutta kyllä se vielä oppii, kun vauvan saapuminen tulee lähemmäksi, enkä enään kykene kauppaan. Turha hipelöidä masua, jos en saa sitä ruokaa mitä haluan.

ja heitän roskikseen kun tuo sitä itäeurooppalaista moskaa. ei se halvaksi tule, kun sitä ei kukaan syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi