Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla yhtä idiootisti toimivaa 4-vuotiasta?

Vierailija
23.02.2010 |

Juuri äsken hyppi sohvalla sohvan matalasta käsinojasta käsillä kiinnipitäen ja ehdin juuri ja juuri pelastamaan hänet niskat nurin lennolta pääedellä! Ei vieläkään ymmärrä, että mikä on vaarallista, kun ei ole kertaakaan tuotakaan vielä päässyt tapahtumaan. Oisko ollut parempi antaa kolhia pahemmin itseään jo esim 1-2 vuotiaana? Nyt tuntuu, ettei ole itsesuojeluvaistoa eikä taitoakaan riittävästi, pelastautua tuollaisista tilanteista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä en käsitä, miksi monet antavat lastensa hyppiä sohvilla, sängyillä jne. Huonekalut eivät ole leikkikaluja. Meillä ei saa hyppiä niillä, koska ne eivät kestä tuollaista, jousitukset, pehmusteet yms menevät nopeasti pilalle. Monesti kun kylässä on lapsiperheitä, monet lapsista yrittävät alkaa hyppiä, kiellän myös heitä."

Ja minä en käsitä, kuinka sen hyppimisen saa loppumaan! Minulla on reilu kolmevuotias poika ja 1v8kk tytär. Molemmat hyppivät sohvalla joka helvetin päivä ja ´tosi usein satuttavatkin itsensä. Ja joka helvetin päivä viimeist kaksi vuotta olen kieltänyt/huutanut/vienyt jäähylle ym just ton hyppimisen takia. Mut ei noi luupäät mitään usko. Epätoivo!!

Vierailija
22/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin on 120 cm leveä joustinpatja lastenhuoneessa, jossa saa pomppia niin paljon kun sielu sietää, ja pomppivatkin, mutta se sei silti riitä. Sitä saakelin sohvaa pitää joka päivä kokeilla, josko jo tänään pomppinen siinä olisi sallittua. "savu nousee korvista"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5v. lopetti sohvalla hyppimisen, kun kerran hyppäsi hutiin ja löi päänsä sohvapöydän reunaan saaden 3 tikkiä otsaan.Ei oo tarvinnu sen koomin kieltää sohvalla hyppimistä.Ikuinen muistuttaja otsassa...

Kantapään kautta =)

Ikää on nyt jo yli 30v, mutta edelleen muistan ettei sohvalla kannata hyppiä. Ja jos meinaa unohtua, niin arpi otsassa tosiaan muistuttaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan