Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEMMETTI! Sonera siirtänyt kaiken asiakaspalvelun automaatilla tapahtuvaksi! :-(

Vierailija
23.02.2010 |

45 min. Sonera-sompailua ja tulos: mihinkään ei saa henk.koht. yhteyttä! Vastassa vain automaatti tai "hoidathan asiasi itse verkon kautta".

Aina ennen on edes jonotuksen jälkeen saanut jonkin yhteyden :-(

Vinkki: vikapalveluun soittamalla sain vihdoin ihmisen kiinni. Sen ainoan.

t. pettynyt asiakas, ihan kohta entinen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa. Ainakaan mun kaveri joka on siellä ollu töissä yli 5v. sanoo ettei selvitä asioita jos joku on "turhaan" väärään numeroon soittanut, vaan kääntää asiakaspalveluun. Esimiehen käsky. Ja työntekijöiden asema ei ole mikään mukava aspassa, niskaan huohotetaan jatkuvasti ja puheluita otetaan koko ajan vastaan. Sitten kun enemmistö soittajista saisi oikeasti asiansa selville esim. netistä, niin menee aikaan hukkaan niiltä, joiden pitäisi saada palvelua. Harmi... Kohta varmaan ei oo asiakaspalvelua ollenkaan, tai sitten "tere hommikust" eestist...

Vierailija
2/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin sen vitosen/ irtisanomiset.

Olisikohan nopeuttanut palvelua ja puheluun vastaamista.

Irtisanomispuolella taitaa olla enemmän henkilökuntaa kuin esim. laskutuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamisnopeuteen yms vaikuttaa se, että minkä lajin asiakas olet. Äitini on kulta-asiakas ja omistaa ties kuinka monta liittymää ja aina saa palvelua heti kun soittaa hänen puhelimellaan.

Vierailija
4/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vielä maksaa siitä ilosta, että joutuu selvittelemään vääriä tilausvahvistuksia (kuten minun tapauksessani).

Kyllä minä ainakin haluan puhua ihmisen kanssa ja selvittää asiat kerralla kuin etsiä tietoa jostain....esim. netistä, kuten tämä neropatti tässä alla kertoo. Kerrothan samalla keiden sitä palvelua pitäisi saada. Jos ei asiakkaiden.

Sitä paitsi kaikilla ihmisillä ei ole nettiä.

Sitten kun enemmistö soittajista saisi oikeasti asiansa selville esim. netistä, niin menee aikaan hukkaan niiltä, joiden pitäisi saada palvelua. Harmi... Kohta varmaan ei oo asiakaspalvelua ollenkaan, tai sitten "tere hommikust" eestist...

Vierailija
5/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeesti taida tietää millaisia soittoja sinne tulee.. mm. "mä haluun irtisanoo tän määräaikasen sopimuksen kun ei oo rahaa maksaa", "miks mun mokkulalla ei saa koko ajan tuota maksimiyhteysnopeutta joka on luvattu", "Miks mun tietokone ei käynnisty" jne.. lähinnä tarkoitin, että ap:n tapauksessa varmaan ollut oikea vika joka vaatii selvittämistä, mutta uskomattomia soittoja sinne kyllä tulee. Kyllä sieltä vastataan niinkuin sinne huudetaan, ei ihme jos ei kummempaa palvelua yo. käytöksen perusteella saa mistään.

Vierailija
6/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajakaista ei siis toiminut. Yllättävän hyvin automaatti toimi kun sille saneli vastauksia, pari kertaa lapset mekastivat niin ettei automaatti saanut selvää. Mieluummin kyllä puhuisin ihmisen kanssa, mutta sujui se näinkin. Vika tultiin seuraavana päivänä korjaamaan.

Vierailija
7/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muuta uutta sanottavaa asiasta ole...

Vierailija
8/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, hyvä tosiaan netin kautta asioita, kun EI TOIMI..et loistavaa..

Vierailija
9/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ota enää jonoonkaan...

Vierailija
10/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri edellä mainitusta syystä. Oli aivan mahdotonta hoitaa asioita, kun ei saanut tunnin jonottamisenkaan jälkeen ihmistä luurin toiseen päähän.

Vierailija
11/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois Elisalta samasta syystä. DNA:n asiakaspalvelu on toiminut, paitsi sen lakon aikana.

Elisalta pois vaihtaminen harmitti vain silloin, kun yksi kaveri oli siellä asiakaspalvelussa töissä. Hän nimittäin kävi aina laittamassa tutuilleen puhelinaikaa ja poistamassa esim. sanktiomaksuja. Toisaalta, Elisa oli niin kallis, että ei sekään olisi auttanut.

Vierailija
12/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Elisan liittymän pois juuri edellä mainitusta syystä. Oli aivan mahdotonta hoitaa asioita, kun ei saanut tunnin jonottamisenkaan jälkeen ihmistä luurin toiseen päähän.

Jossain lehdessä oli juuri tästä juttua.

Vierailija
13/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelua

Vierailija
14/14 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun soitin Soneralle.

Mutta tänään en enää saanutkaan! Ja ihan samaa asiaa soittelin toistamiseen.

Miten te selitätte tämän? Siellä ON muutettu jotain.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän