Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan valita appiukoista?

Vierailija
23.02.2010 |

Vai tuletteko heidän kanssaan hyvin toimeen toisinkuin anoppien kanssa?

Kommentit (17)

1/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa minua kuin omaa tytärtään. Miksi en tulisi toimeen :)

Vierailija
2/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omanlaisensa,ei puhunut paljoakaan, mutta lapset rakastivat häntä! Hän lepää rauhassa, levännyt jo monta vuotta. Tapoihini ei kuulu arvostella mieheni vanhempia, ilman heitä ei olisi miestänikään eikä täten minulla ihania lapsiani...

Se on elämän kiertokulkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

appeni on melko hankala ihminen, mutta onneksi anoppi pitää hänet kurissa ja huomauttaa aina huonosta käytöksestä (mm. vittuilusta, lasten asiattomasta komentelusta ja meidän asioihin puuttumisesta).

Ilman anoppia en sitä miestä jaksaisi kovinkaan pitkään :/

Vierailija
4/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole koskaan tehnyt mitään kotitöitä, eikä tee ns. naisten töitä kuten siivousta ja ruokaa ja saattaa lähteä kavereidensa kanssa humputtelureissuille anopin mykkäkoulusta huolimatta. Että meillä ei tälläinen kävisi, mutta eipä se mun elämään vaikuta eikä se koskaan mulle mitään kommentoi tai arvostele niin siksi hyvät välit toistaiseksi.

Vierailija
5/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon välitä lapsenlapsistaan. On aika rikas, joten rahaa tipahtaa tilille syntymäpäivinä mukavasti. Muutoin on ihan ilmaa.

Mun faija asuu 400 kilsan päässä (on yli 80 v) ja mun appiukko asuu 400 metrin päässä. Arvatkaa kumpi on kiinnostuneempi tyttärestämme enemmän???

Ei voi mitään. Surettaa. Onneksi oma isä on suloinen teräsvaari.

Vierailija
6/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

appiukko on ihana nallekarhu, muistuttaa vähän joulupukkia. tyttö ei koskaan vierastanu sitä vauvanakaan, vaikka muille näytti aina hapanta naamaa jos tulivat oikein lähelle.

Vierailija
7/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kyseisen henkilön toilailut ovat niin tunnistettavia..:/

Vierailija
8/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hänestä en sano mitään.

Appiukkoani sen sijaan en voi sietää, olen varsin onnellinen että hän asuu kaukana. Siis ukko on ihan ok silloin tällöin, on vaan tosi vaikea ihminen. Lisäksi hirveä sovinisti ja muutenkin mielestäni varsin vastenmielinen.

Vierailija
9/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen läheisiään manipuloiva narsisti joka ei osaa puhua sanaakaan totta. Tuhonnut jo liian monta elämää. Kierrän kaukaa koko miehen.

Vierailija
10/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on niin päin että anoppi on aivan ihana, hyvä ystäväni. Appiukko taas vanha rähjäinen juntti. Appi ei jaksa leikkiä lasten kanssa koska on lihottanut itsensä niin kamalaan kuntoon. Asuu yksin omakotitalossa, ei jaksa siivota, eikä koskaan heitä mitään pois. En viitsi edes kovin usein käydä kun on niin likaista, tosin viimeksi kun kävin niin siivosin siellä. Appi on muutenkin tosi mörökölli, puhuu vain paskavaunuista yms., ei koskaan sano lapsille tai lapsenlapsille että pitäisi heistä. Ei hanki lapsenlapsille kunnollisia lahjoja eikä vietä aikaa heidän kanssaan. Joo, tämä lista jatkuisi varmaan loputtomiin... Paras varmaan lopettaa tähän.

Vierailija
11/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopista keksin heti vaikka kuinka paljon valittamista

Vierailija
12/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko on omanlaisensa. Tiettyjä pinttyneitä tapoja, kuten että jouluaattona saunotaan vasta yöllä tms :). MUTTA on loistava taata lapsillemme. Lapset ovat aivan onneissaan hänen kanssaan puuhatessaan. Kesällä veneretkiä, talvella hiihtoretkiä, syksyisin marjametsää. Taata elää pienellä eläkkeellä, mutta antaa paljon aikaansa. On myös loistava kokki. Loihtii edullisista raaka-aineista upeita aterioita.

Vierailija
13/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viimeiset vuotensa pahasti alkoholisoitunut ja todella huonossa kunnossa. Joskus teki mieli huutaa hänelle ja sanoa, että nyt ryhdistäydyt, mutta ei siinä vaiheessa enää palopuheet auttaneet. Lapsiaan rakasti, vaikka ajoittain tuottikin huolta.

Anopin kanssa tulen myös toimeen. Hiljaisena ja rauhallisena ihmisenä taitaa ajoittain ihmetellä miniän temperamenttia, mutta on joskus sanonut, että olin hänen pojalleen lottovoitto.

Vierailija
14/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on miesystävä mutta on jäänyt vähän etäiseksi, eivät asu yhdessä vaikka paljon yhdessä aikaa viettävät. Ihan hyvissä väleissä ollaan, ei puutu meidän elämään millään tavoin ja ei ole ottanut mitään "ukin" roolia.

Vierailija
15/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen, mitä kommentoi kuullessaan saavansa ensimmäisen lapsenlapsen oli "meidän poika ei sitten lasta hoida". muutenkin kummaa porukkaa, ei olisi saanut pitää vauvaa sylissä itsekään heillä ollessa, syöttämisessä oli aina jotain vikaa ja ylipäänsä kaikessa tekemisissäni oli aina vikaa.

mua vertailtiin anopin veljen ex-vaimoon, joka oli ollut kuulemma aivan kauhea tapaus (voin kuvitella, että oli hyvinkin normaali ihminen näiden muiden joukossa). joskus mua jopa puhuteltiin tämän ihmisen nimellä ja kun en vastannut, niin sitten oltiin, että "hupsista, taisin sekoittaa nimet, kun olette niin samanlaisia".

Vierailija
16/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen viittasi aikaisemmin mainittuun apen kotitöiden tekemättömyyteen.

Vierailija
17/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitan. En tule toimeen appiukon kanssa, anopin kanssa tosi loistavasti. Appiukon kanssa meni välit kun olin raskaana ja sanoi "tollanen VAHINKO teillekkin sitten tuli". Mutta toisen lapsen lapsiaan rakastaa ja välittää niistä tosi paljon, meillä on pelkkä "vahinko" :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän