Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olette huomanneet limatulpan irtoamisen

Vierailija
23.02.2010 |

niin kauan teillä on mennyt,että lapsi on syntynyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen 32 - 33 tuntia irtoamisen jälkeen.

Vierailija
2/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompi köntti aamulla, vauva syntyi illalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kohdalla en huomannut.

Vierailija
4/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kanssa meni 16 h, toisen kanssa 6 h, kolmannen kanssa taisi mennä 3 viikkoa...

Vierailija
5/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun synnytykset on nopeita eli kroppa valmistautuu pitkään. Kuopuksen kohdalla limatulppa irtos joskus viikolla 37, vedet meni nelisen päivää myöhemmin ja siitä kolmen tunnin kuluttua oli laps maailmassa. Tosin sillon tasan 37 viikolla oli neuvolassa suu jo kahdelle sormelle auki ja kaulaa jälellä vajaa kaksi cm.

Vierailija
6/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun synnytykset on nopeita eli kroppa valmistautuu pitkään. Kuopuksen kohdalla limatulppa irtos joskus viikolla 37, vedet meni nelisen päivää myöhemmin ja siitä kolmen tunnin kuluttua oli laps maailmassa. Tosin sillon tasan 37 viikolla oli neuvolassa suu jo kahdelle sormelle auki ja kaulaa jälellä vajaa kaksi cm.

Viikko meni ekassa, tokassa ½ vkoa. Jostain vkosta 30 olin jo 2 sormelle auki molemmissa, ja kaula lyhentynyt. Samoin avautumisvaihe, siis valmistelevat supistukset kestää TOSI kauan ennen epiduraalin saantia, ekassa 2,5vrk ja tokassa 1 vrk. Epiduraalin/spinaalin saannin jälkeen paikat auki 3 sentistä kymmeneen lapsi maailmassa 2 tunnissa.

Vierailija
7/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli maksimissaan menisi noin viikko sen irtoamisesta. Itselläni on nyt menossa rv 37 joten odottelen innolla esikoisen syntymää ja ajattelin,että kauankohan menee kun se on irronut :) Vielä ei ole,mutta sitä odottelessa...