Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun exän suku paheksuu, puhuu paskaa ja esittää sulle ystävällistä..

Vierailija
23.02.2010 |

Siellä sitä juorutaan ja arvostellaan mua, joka on vuosikaudet huolehtinut paskamiehen lapsesta. Paskamies häipyi kun vauva oli vastasyntynyt, ja paskamies bylsi naapureita. Nyt on paskaa puhumassa vielä paskamiehen nykyinen vaimo.

Pelkkää morkkausta selän takana, kummastelua lapselle, että kuinka paska äiti sillä onkaan.

Oikeasti, mä en vaan jaksa enää. Parhaani olen yrittänyt, mutta enää en vaan jaksa. Annan lapsen isälleen. Toivottavasti osoittavat olevansa parempia ihmisiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kuule ihan omaan arvoonsa tollaset tyypit. Ne jotka sut tuntee niin tietää totuuden ja sinä itse. Korkeintaa naura räkäset naurut idiooteille!

Vierailija
2/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin yrittänyt. Miksi mua vastaan hyökätään noin?! Mies ei edes tapaa lastaan kuin niin harvoin. Ei ne tunne mua, mutta yhdessä haluaa musertaa mut. Mitä pahaa mä oon tehnyt???!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia ihmisiä on, niihin törmää jokainen joskus, kukaan ei noille kelpaa ja kaikista löytyy haukuttavaa.

Luonnehäiriöisiä ei voi ymmärtää, paras välttää.

On ihmisiä, jotka elävät siitä, että saavat loukata muita, olla ilkeitä muille.

Paras kun eivät tapaa lasta kovin usein, myrkyttävät vain lapsen mielen.

Musertaa on muuten oikea termi, sitä luonnehäiriöinen haluaa, hän haluaa musertaa uhrinsa.

Yritä olla välittämättä heidän puheistaan.

Pysy heistä kaukana.

Vierailija
4/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan todellakaan kuuntele moista,jatka omaa eläämääsi ja hoida lastasi hyvin!!kyllä ne joskus lopettaa kun et edes reagoi moiseen!!itse olen saman jutun käynyt,mene eteenpäin j aivan sama mitä ne puhuu,itse tiedät mkä on totta.Kyllä lapsi on aina kallellaan äitiinsä päin,ei ne pysty mitenkään myrkyttämään lastasi pahoilla asioilla!

Vierailija
5/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollista, vaikka se johtaakin usein siihen, että ummistetaan silmät totuudelta. Joka tapauksessa yritä olla välittämättä ko. puheista. Tee se kuitenkin selväksi, että lapselle ei saa haukkua kumpaakaan vanhemmista. Keskenään saavat puhua mitä tahansa.

Vierailija
6/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia laidasta laitaan. Yhtä äitiä paheksuttiin, kun hän jätti 10-vuotiaan yöksi hoitamaan 1-vuotiasta, jotta pääsi itse baariin - mielestäni paheksuttiin syystä. Toinen tapaus taas on riitaisan ero jälkeen, paheksutaan jopa lasten vaatteiden väristä ym.

Et kai lapsille puhu heidän isästään "paskamiehenä"? Lapsille kyseessä on oma isä, anna heidän ihailla ja arvostaa isäänsä.

Vierailija
7/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt säilyttää kontaktin lapsiin ja järjestää tapaamisia, puhunut isästä pelkkää hyvää kuten neuvotaan, en ole tavannut miehiä eron jälkeen, olen kaiken vapaa-aikani lasten kanssa, en käy koskaan baarissa enkä missään firman illanvietoissa. Mies pitää hauskaa naisten kanssa kuin poikamies ja on unohtanut isyytensä, mutta exän suku ja nyxä haukkuu ja keksii minusta perättömiä juoruja sitä enemmän mitä vähemmän on aihetta. Ongelma on että olin se joka jätin miehen koska tämä petti vaikka mun ois siskonsa mukaan kuulunut ymmärtää että kaikki miehet pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi