G: onko miehesi imenyt maitoa rinnoistasi?
Kommentit (7)
en ole juonut, mutta olen maistanut lämmittämisen yhteydessä pari pisaraa.
Molemmat ollaan kerran maistettu tippa ja sormenpäästä, se jäi siihen. Makeaa, lämmintä ja "pahaa".
Mutta että imenyt rinnoista maitoa, ei tosiaan.
kyselee, että onko miehet imetysaikananne ollenkaan kosketelleet/hyväilleet/kiinnittäneet huomiota rintoihinne? vai onko imetys luotaantyöntävä asia miehille, että ne pelkää maidon suihkuavan nänneistä tms.. en ole imettänyt, niin mietin vaan tätä. varsinkin kun rakastan sitä kun mieheni imee nännejä, ja imetysaikaan tuo on sitten pois kuvioista :(
...että rinnoista alkaisi tulla maitoa. On muutenkin niin kova imemään nännejä, että vähän huolestuttaa, mitäs vauvalle sitten tulevaisuudessa jää... :) Nyt jo välillä mies väittää innoissaan, että tissistä muka tulisi hiukan jotain nestettä.
kyselee, että onko miehet imetysaikananne ollenkaan kosketelleet/hyväilleet/kiinnittäneet huomiota rintoihinne? vai onko imetys luotaantyöntävä asia miehille, että ne pelkää maidon suihkuavan nänneistä tms.. en ole imettänyt, niin mietin vaan tätä. varsinkin kun rakastan sitä kun mieheni imee nännejä, ja imetysaikaan tuo on sitten pois kuvioista :(
Päinvastoin, mun mies tykkäs mun turpeista rinnoista :)
Juu ei todellakaan mies maistanut rintamaitoa :D Ei uskaltanut ees sormella koskea rintoja ettei sieltä pirskahda maitoa, sitähän ois voinu epähuomiossa sit mennä kädelle ja sitä kautta vahingossa suuhun asti. Ite kyllä maistoin ku jouduin jonkun kerran lypsyhommiin niin pitihän sitä sit lämmittäessä nuolaista kädeltä. Ihan Hyla maidolle maistui!