Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vain yhden kanssa

Vierailija
22.02.2010 |

Onko outoa jos olen harrastanut seksiä vain yhden kanssa, siis poikaystäväni?? Olen 23v ja olemme seurustelleet 4v, enkä halunnut mennä sänkyyn tuntemattomien miesten kanssa, halusin ensin kunnolla ihastua ja tapailimmekin pitkään ennen ennsimmäistä kertaani. Miehelläni on ollu yksi ennen minua..

Välillä mietin että haluaisin kokeilla myös muita, mutta suhteemme on todella hyvä :) ehkä perustamme kohta perheenkin..

Onko muita yhden miehen naisia??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 22 vuotias, yhdessä olemme olleet 5,5v. Miehellä ollut minua ennen kuulemma 2.

Eikä tunnu minulla olevan tarvetta saada muualta koska olen tyytyväinen tähän tilanteeseen :) Perhekin jo perustettu!

Vierailija
2/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että kun olet noin 35v iskee ero ja villi vapaus ja uusi nuoruus, ja miehiä kaatuu..

sivusta seuranneena veikkailen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis ollut vain puolisoni kanssa.

Ei uskonnollista vakaumusta tms., ei vaan ole ollut tarvetta muille seksikumppaneille.

Vierailija
4/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias, 3 lapsen äiti, seurustellut & ollut naimisissa saman miehen kanssa 20 vuotta.

Vierailija
5/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden miehen kanssa "silleen", enkä olis kyllä menettänyt yhtään mitään vaikka ne neljä olis jäänyt kokonaan kokematta. oma mieheni on täys 10

Vierailija
6/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tätä suunnitellut, niin vain kävi, siitä baarituttavuudesta tulikin aviomies.

Vierailija
7/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että kun olet noin 35v iskee ero ja villi vapaus ja uusi nuoruus, ja miehiä kaatuu.. sivusta seuranneena veikkailen..

Vierailija
8/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on hyvä, enkä ajatellut häntä mihinkään vaihtaa.. ajattelin jos kaikilla on vaan kamalasti kokemusta, niinkuin villeillä sinkku kavereillani! mutta nautitaan ihanista miehistämme :)

Vierailija
9/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinistä asti miehensä kanssa seurustelleita, nyt kaikki n. kolmekymppisiä perheellisiä ja onnellisilta vaikuttavat.

Eli en ajattele että olisi edes harvinaista saati mitenkään omituista, itsellekin tuollainen olisi ollut ihan ok mutta ei vaan mennyt elämä niin.

Vierailija
10/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 34v ja mies 41v ja olemme toistemme "ensimmäiisä ja ainoita". Yhdessä oltu liki 20v ja lapsetkin jo 8½v ja 7v.

Vierailija
11/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään. Joten ole ihan rauhassa, ei se seksikumppanien määrä tee sen onnellisemmaksi. Uskonpa jopa päinvastoin.

Vierailija
12/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuten jo joku tuolla aikaisemmin totesi, kyllä se juoksuaika sullekin tulee..

Vierailija
13/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v ja olen ollut mieheni kans yhdessä 12v ajan. Kenenkään muun miehen kans en ole ollut sängyssä, eikä kyllä ole koskaan haluttanutkaan.

Yhdesti olen ollut sängyssä toisen naisen kans, mutta sitä en laske mukaan, kun oli yhteinen kokeilu mieheni kanssa.

Miehellä ollut minun lisäksi 2 muuta seksikumppania (+ se yhteinen kokeilu)

Vierailija
14/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuten jo joku tuolla aikaisemmin totesi, kyllä se juoksuaika sullekin tulee..

Ja miten se elämä olisi pitänyt järjestää?

Vierailija
15/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuolemanpelko iskee, haluttaa kokeilla muitakin pilluja.

Vierailija
16/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellisesti naimisissa ainoan miehen kanssa, jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Ikää nyt 30 ja yksi lapsi. Olin seurustellut pari muutakin kertaa, mutta ilman seksiä. Minulla on vakaumus ja siitä syystä siis seksiä vasta avioliitossa. Tyytyväinen olen tähän tilanteeseeni kaikin puolin. :-)

Vierailija
17/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 21 vuotta ja ikää meillä on 40 vuotta. Ei tarvetta muille kokeiluille.

Vierailija
18/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v ja olen ollut mieheni kans yhdessä 12v ajan. Kenenkään muun miehen kans en ole ollut sängyssä, eikä kyllä ole koskaan haluttanutkaan.

Yhdesti olen ollut sängyssä toisen naisen kans, mutta sitä en laske mukaan, kun oli yhteinen kokeilu mieheni kanssa.

Vierailija
19/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 35 mies 36, yhdessä yli 15 vuotta ja olemme toistemme ainoita. Eikä ole mitään tarvetta kokeilla muita, baarijalka ei vipata kummallakaan vähääkään.

Vierailija
20/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut monia seksikumppaneita, mutta yksikään ei ollut lähelläkään sitä mitä oma nykyinen mies on. Joten voisin sanoa että en olisi menettänyt mitään vaikken olisi muiden kanssa ollutkaan.

Mutta toisaalta, voisinko olla niin varma että nykyinen mies on Se Oikea, jos ei olisi ketään keneen verrata. Olen tyytyväinen että tuli suudeltua monia sammakoita ennen prinssin löytymistä, koska nyt voin olla täysin varma että ruohon ei ole vihreämpää aidan toisella puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän