Koetko kohteliaisuutena vai tungetteluna, jos tuntematon mies kehuu kuntosalilla persettäsi?
Kommentit (24)
Siellähän ollaan juuri ulkonäköä skarppaamassa ja toisaalta tuntemattomien kanssa samassa tilassa, ilman että pääsee kätevästi pois tilanteesta, jos kommentoija tuntuu liian tungulta.
En nyt valittaisi, osaan kyllä itse hoitaa tuollaiset tilanteet, mutta olisi kyllä jotenkin epämiellyttävää. Ellei sitten kyseessä olisi tutumpi henkilö, niin kommentti saattaisi juuri ja juuri menetellä.
Ei silti missään nimessä kuulu sarjaan kivat kohteliaisuudet. On liian intiimi. Esim. kommentti hyvä kroppa kuuluisi heti hyväksyttävämpään luokkaan.
no todellakin perseestä! katsoa saa ei koskea eikä todellakaan alkaa henkilökohtaiseksi kun olen naimisissakin
olen melko varma, että jos hemaiseva blondi kehuisi miestenne persettä ihan missä tilanteessa vaan, se olisi pelkästään otettu. Eikä varmaan tarttis olla niin hemaisevakaan.
Jos takapuoltani kutsuttaisiin perseeksi, en osaisi tulkita asiaa kohteliaisuutena.
Siispä kyse on enemmänkin siitä, millä sanoilla ja millä tavalla tuo toteamus sanotaan -.