Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauvanvaatteet kuuluu pestä ennen käyttöä? Kirpparilta ja kaupasta ostettu.

Vierailija
22.02.2010 |

Pesuohjelman mukaan kirjopesussa vai kaikki 60 astetta (etenkin kirpparilta)? Minulla kun on vain yksivärisiä, olen nyt ihmeissäni näiden raitojen ja pallojen ja eläinhahmojen pesemisessä :) Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta en osta, jos ei voi pestä vähintään 60 asteessa. (Joskus pesen niiät 95ssä.)

Vierailija
2/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tukevaa puuvillaa ja pesen sen jokatapauksessa 60 asteessa. Väreittän jos oikein tarkkaan pesisi, saisi pestä joka nutun yksitellen. Suosin lastenvaatteissakin yksivärisiä, mielellään valkoista, jotta voin pestä sen 60 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ihan 40 asteessa pessy ne kaikki väärinpäin

Vierailija
4/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos voisi pestä vain 40 asteessa? No pesenpä ne kuitenkin 60 asteessa. Eivät olleet kalliita ja omia varsinkin valkoisia puuvillavaatteita olen silloin tällöin pessyt 60 asteessa.

ap

Vierailija
5/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuskymppistä pesua, vaan sulaa.

Vierailija
6/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhjiä koneellisia tulee, jos erottelee vauvan, lapset ja aikuiset, pesulämpötilan ja värin...

Vierailija
7/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsenvaatteet erikseen.

Pesen puuvillapaitani, kalsarini, pikkarini, sukkani 60 asteessa.

Vierailija
8/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pesen vauvan vaatteet ja aikuisten vaatteet erikseen mutta vauvan vaatteet survasen nurinpäin kaikki koneeseen. En erottele tummia tai vaaleita koska niitä tulis niin vähän sinne kerralla ja eipä nuo ole pilalle menny kertaakaan.

t. se 40 asteessa pesijä

Vierailija
9/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myös värien mukaan, eli vaaleat erikseen, tummat erikseen ja punaiset erikseen.

Pesen kyllä sekä aikuisten että lasten että vauvan vaatteita yhdessä.

Jos kirpparivaatteet epäilyttää, silitä niitä, niin eiköhän ne viimeisimmätkin pöpöt kuole silitysraudan 200C alla.

Vierailija
10/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pesuohjeessa olisi vain 40. Jos vaatteessa on painokuvioita, niin käännetään nurinpäin. Kaikki painokuviot ei kuitenkaan kestä 60 astetta. Mielestäni vaaleat vauvan vaatteet jäävät helposti tahraisiksi 40-pyykissä ja valkoinen harmaantuu pikkuhiljaa.

Vierailija
11/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki ostokseni kestävät 60 asteen pesun, vaikken tätä huomannut erikseen tarkkaillakaan. Pesen siis siinä, silitän kunnolla ja eiköhän sitten tämä pöpökammo ole voitettu. Painokuvia niissä ei ole, siis sellaisia muovisia ehkä kohollaan olevia.

Terv Ap, kirpputori-aloittelija, hyvin iloinen ensimmäisen päivän suorituksestaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän