Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi laihat äidit

Vierailija
22.02.2010 |

pukevat lapsensa napapaitoihin ja tiukkoihin farkkuihin tai juuri ja juuri takapuolen peittäviin roiskeläppiin????

Päiväkodeissa työskennellessäni olen kiinnittänyt asiaan huomiota. Jos äiti on laiha ja pukeutuu erittäin paljastavasti ja tiukkoihin vaatteisiin on tyttärellä myös sama tyyli.

Normaali tai ylipainoiset äidit puolestaan eivät anna lastensa napojen ja takapuolien vilkkua vaan pukevat lapsensa säädyllisesti. (mutta ei säkkeihin!)

Mistä tämä johtuu?? Mielestäni lapsen täytyy pukeutua kuten lapsi eikä mikään teini ikäinen pissis!!!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse imetyksen loppuvaiheessa aivan liian laiha. Olin muka kamalan ylpeä siitä kun kaikki kauhisteli, kuinka laiha olen. Pidin niukkoja vaatteita, että saisin lisää mainintoja.

Paino palasi normaaliin ja nyt tajuan, että olen terveemmän näköinen. Sitä vain sairastuu siihen omaan laihuuteensa ja haluaa sillä huomiota kun ei muuten sitä saa ja itsetunto on huono.

Tyttönikin oli liian laiha ja olin jopa ylpeä siitä kun se oli laihempi kuin muiden tytöt. Onneksi tämä aika on mennyt ohitse.

Vierailija
2/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa taas. Kylläpä on tieteellinen tutkimus. Vähän samaa luokkaa kuin " kaikki lihavat syöttävät päivittäin lapsilleen karkkia, olen nähnyt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miksi lapset nykyään puetaan todella niukkoihin asuihin. Minun mielestäni lapsella täytyy olla rennot, käytännölliset ja mukavat vaatteet kun he leikkivät ja juoksentelevat.

No, minä olenkin ylipainoinen äiti!

Vierailija
4/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa taas. Kylläpä on tieteellinen tutkimus. Vähän samaa luokkaa kuin " kaikki lihavat syöttävät päivittäin lapsilleen karkkia, olen nähnyt".

kyseessä ole tieteellinen tutkimus vaan rehellinen toteamus ja kysymys omien kokemuksien pohjalta!!

Taisi osua ja uppoa teksti kun heti vedetään herneet nenään!!!!!!!

Vierailija
5/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse imetyksen loppuvaiheessa aivan liian laiha. Olin muka kamalan ylpeä siitä kun kaikki kauhisteli, kuinka laiha olen. Pidin niukkoja vaatteita, että saisin lisää mainintoja.

Paino palasi normaaliin ja nyt tajuan, että olen terveemmän näköinen. Sitä vain sairastuu siihen omaan laihuuteensa ja haluaa sillä huomiota kun ei muuten sitä saa ja itsetunto on huono.

Tyttönikin oli liian laiha ja olin jopa ylpeä siitä kun se oli laihempi kuin muiden tytöt. Onneksi tämä aika on mennyt ohitse.

tekstiä sinulta! On mahtavaa,että olet terve esimerkki tähän asiaan liittyen!!!

Vierailija
6/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti väärin yleistää, mutta harmittavan usein taitaa olla niin, että halutaan esitellä laihaa kroppaa. Eikö se niin mene, että mitä äidit edellä sitä tyttäret perässä?

Vierailija
7/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on säälittävää, jos lapsi asetetaan "tyrkylle". Mukavampaa olisi jos lapsi saisi temmeltää mukavissa vaatteissa ilman, että täytyy jatkuvasti repiä paitaa alas!!

Haluavatko lapset myös pukeutua niin vai onko kyse äitien haluista?? Onko kokemuksia?

Vierailija
8/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ei enää anneta olla lapsia. Heidät pakotetaan aikuistumaan jo nuorena. Ei minun lapsuudessani kenellekään olisi tullut mieleen pukea lastaan paljastaviin vaatteisiin vaan pikemminkin löysiin ja peittäviin. On kyllä totta,että 30 vuotta sitten laihuutta ja anorektisuutta ei ihailtu siten kuin tänä päivänä. Oli terveen merkki, jos lapsella oli lihaa luiden ympärillä!!

Mihin tämä maailma on tätä vauhtia menossa?

Vierailija
9/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on ne laihojen äitien mielipiteet asiasta? Tai niiden jotka pukevat lapsensa paljastavasti???

Täällä tuntuu olevan vain yleistä kommenttia asiasta??

Minua ainakin kiinnostaisi tietää miksi asia on kuten ap kirjoittaa!?

Vierailija
10/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin mielelläni esittelen sitä kroppaani pukeutumalla niin että hoikkuus näkyy, kun naamataulu ei sitten olekaan niinkään täydellinen. Ja kiva kun en tunne sitten itseäni kaiuttaaltaan rumaksi. Pitäisikö kauniskasvoisten peittää kasvonsa vaikka isoilla silmälaseilla, ei ne ainakaan sitten meikata saisi. Ihmeellistä kasvojen esittelyä sekin ;)

Vierailija
11/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta aloitus on mielestäni varsinainen idiotismin riemuvoitto.

kyseessä ole tieteellinen tutkimus vaan rehellinen toteamus ja kysymys omien kokemuksien pohjalta!!

Taisi osua ja uppoa teksti kun heti vedetään herneet nenään!!!!!!!

Vierailija
12/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateelliset ämmät taas vinkuu. En ole moiseen ilmiöön törmännyt.

lihava, mutta olen havainnut lapseni ystäväpiirissä,että useasti laihojen äitien lapset on puettu niukkoihin vaatteisiin. Jopa pyöreätkin lapset!!! Onko tarkoituksena pönkittää itsetuntoa paljastavilla asuilla???

Niin ja kyllä heidän äitinsäkin pukeutuvat samalla tavalla! :D

Vierailija
13/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan laihoja ja normaalipainosia äitejä, eikä yksikään heistä pue lastansa paljastaviin vaatteisiin! Ehkä vika on piireissänne ja arvot muutenkin hakusessa.

missä on ne laihojen äitien mielipiteet asiasta? Tai niiden jotka pukevat lapsensa paljastavasti???

Vierailija
14/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osunut, eikä uponnut.Siitä huolimatta aloitus on mielestäni varsinainen idiotismin riemuvoitto.

kyseinen äiti tuntea piston sydämmessään!!! :D Etpä varmasti haukkuisi aihetta idiotismin riemuvoitoksi jos kysymys olisi koskenut lihavia äitejä!!!

Vierailija
15/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ihan ulkoiluvaatteisiin, kun vien lapsen päiväkotiin ja lapsella ei todellakaan ole mitään lantiofarkkuja. Ehkä musta vain ei näy, että olen "laiha", kun olen pakkautunut niihin toppavaatteisiin.

Vierailija
16/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua, että jos joku joskus esittää kysymyksen tai kommentin koskien laihoja äitejä, vetää kaikki herneen nenään ja alkavat haukkua aihetta naurettavaksi. Jos kyseessä olisi toteamus lihavasta äidistä, pitäisivät kaikki kommenttia oikeana ja alkaisivat haukkua ja tuomita lihavia!!!!!

Miksi teidän täytyy aina puolustella ja haukkua?

Ettekö voi keskustella asiasta sivistyneesti?

Vierailija
17/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki kesällä näen lapsia pienissä vaatteissa hellekelillä. Mutta nyt talvella? en ole törmännyt missään enkä koskaan talvikelillä lapseen, jolla oikein iho oli paljaana muualta kuin käsistä ja kasvoista.

Vierailija
18/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukevat lapsensa napapaitoihin ja tiukkoihin farkkuihin tai juuri ja juuri takapuolen peittäviin roiskeläppiin????

Päiväkodeissa työskennellessäni olen kiinnittänyt asiaan huomiota. Jos äiti on laiha ja pukeutuu erittäin paljastavasti ja tiukkoihin vaatteisiin on tyttärellä myös sama tyyli.

Normaali tai ylipainoiset äidit puolestaan eivät anna lastensa napojen ja takapuolien vilkkua vaan pukevat lapsensa säädyllisesti. (mutta ei säkkeihin!)

Mistä tämä johtuu?? Mielestäni lapsen täytyy pukeutua kuten lapsi eikä mikään teini ikäinen pissis!!!

osaa lukea?? Kyseessä ei ole yleistys vaan toteamus joidenkin äitien kohdalla!!

ap kirjoittaa, että jos äiti on laiha ja pukeutuu itse tiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin....

Ei siis kyse ollut mielestäni kaikista laihoista äideistä vaan niistä jotka itsekin pukeutuvat siten!!!

Vierailija
19/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut mitään noin tyhmää. Mikä yhteys on olevinaan laihuudella, paljastavilla vaatteilla ja lapsen pukemisella. Itse olen laiha, pukeudun tavallisesti, ja lapseni puen lapseksi.

Vierailija
20/42 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin siihen huomioon, minkä sain laihana. Sairastuin myös samaan tyttöni kohdalla. Laihat saavat niin kovasti ihailua ja kauhisteluakin kun on niin laihtunut.

Puin tyttöäni tiukkoihin ja niukkoihin vaatteisiin ja kehräsin tyytväisenä kun se oli niin laiha. Halveksin pulleampia naisia. Jopa normaalipainoisia kun heillä ei mielestäni ollut itsekuria.

Uskon, että tämä johtui juuri siitä, että kaipasin huomiota ja olin kotona näkymätön. Näin sain sitä huomiota kun moni herkästi sanoi, että oletpas kamalasti laihtunut ja syötkö enää mitään. Vaatimattomasti siihen vain totesin, että syönhän minä. Oikeasti söin todella vähän ja panttasin koko ajan.

Ihmiset ihailivatkin laihuuttani ja sanoivat, että pystyisivätpä itsekin. Se hiveli itsetuntoani.

Se oli parasta kun joku sanoi, että pysyyhän sitä äiti hoikkana kun joutuu juoksemaan lasten perässä ja tekemään niin paljon töitä. Oi, kuinka tunsin itseni hyväksi.

Suhde tyttöni laihuuteen oli samanlainen. Ihailin päiväkodin kuvassa kun tyttö oli langanlaiha. Nyt jälkeen päin hirvittää kun katson sitä kuvaa. Pieni reppana jalat tikkuina tiukassa hameessa ja piukassa puserossa.

En ollut koskaan nuorena saanut isäni huomiota. Hän oli narsisti alkkis, joka aina haukkui minua laiskaksi ja huonoksi. Näin laihana sain sitä ihailua kun se osoitti, että minulla on itsekuria. Samalla kuvittelin tekeväni tytölleni hyvää kun näytin ihmisille, kuinka lapsen saa pidettyä hoikkana.

Sairasta on minusta myös se, kuinka ihmiset kehuivat ja ihailivat meidän laihuuttamme. Se ruokki sairautta koko ajan lisää.