Kysymys ovulaatiotestistä
Kiitos teille jotka osaatte auttaa. Ovulaatiotestipaketissa lukee, että kun testi näyttää positiivista ovulaatio tapahtuu 24-36h sisällä.
Miksi minulla on kahtena päivänä peräkkäin selkeästi kaksi viivaa? Onko viiva siksi toisenkin päivänä, että munasolu ei ole vielä irronnut. Minulla ei ole koskaan ihan niin tumma viiva kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä ja näkyvä on. Kiitos jos on kokemusta
Kommentit (3)
Siis oli vielä eilen tumma viiva ja myös la. Molempina päivinä harrastimme seksiä ja tänään ei viivaa enää ole. Kaipa siis oikeaan aikaan...:))
päivänä harrastaa siinä loppupäässä, koska mulla kävi niin että vaikka ovis oli jo mennyt niin munasolu jäi muutamaksi päiväksi vielä "hollille" ja siis ultran mukaan olisin hedelmöittynyt vasta 5 pv ovisplussan jälkeen, että se voi tapahtua niinkin myöhään.
tai ei viivaa ollenkaan? Jos on niin kyllä tuo melkein yhtä tumma viiva tarkoittaa että ovulaatio on nyt käsillä (ainakin minulla, ei koskaan tullut "yhtä tumma" viiva, mutta melkein) Ja kun se tumma viiva mulla tuli, niin kyl se 2 päivää kesti sellaisena, että ovis on sulla vasta tulossa.
Kannattaa tänään siis jo harrastaa seksiä ja seuraavat 5 pv putkeen tai joka toinen pv. Itse harrastasin joka päivä, silleen tulin raskaaksi.