Lue keskustelun säännöt.
Ruskovillan villateddyalusta?
22.02.2010 |
Olin ajatellut sellaisen hankkia vauvalle, näyttää ihanan pehmeältä. Mutta... Kävin sitten Ruohonjuuressa, ja siellä oli niitä myynnissä. Lisäksi oli yksi näytekappale pois pussista. Ja se oli ihan kamalassa kunnossa! Se oli nyppääntynyt ja karhea. Mietin vain että meneekö alusta normaalikäytössä sellaiseksi? Vai onko tuo vain mennyt sellaiseksi kun on pyörinyt pesemättä kaupassa pidempään?
Kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pahimmillaan villahan pistelee, mutta sihennähden tuo on ihan hyvän pehmeä.
Toisekseen mulla on lähinnä mennyt huopaantuneemman näköiseen suuntaan, ei nyppyyntynyt.
Musta on ihan ehdoton missä vaan missä on vaarana lirahdella jotain. Käytin sitä alkuimetysaikana omassa sängyssä rinnankorkeudella, vauvalta aina valui jotain suunpielestä tai puklua tai pissivahinkoa vaipanreunasta. Ja lirauksista huolimatta ei ole alkanut haista, vaikkei joka lirun jälkeen sitä ole pestykään.
sittemmin siirsin vauvan sänkyyn, just lirahdusten imuun.
Villana se on sikakuuma, tai sitten imetysaikaiset hormonijutut sai sen siltä tuntumaan. tosin suht pienenä+tosi lämpimänä menee mukavasta vaununkoppaankin.
Mutta kaikenkaikkiaan, mä olen pitänyt sitä yhtenä harvoista must-tuotteista mitä vauvoille suosittelisin.