Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusien tutkimusten myötä olen ajatellut kokeilla ainakin karppausta.tarvitsen apuanne siis!

Vierailija
22.02.2010 |

eli ajattelin karpa niin että en jätä kokonaan pois 100%ruisleipää,enkä täysjyvä pastaa,perunaakin saatan syödä silloin tällöin 1 aterialla,onko on?

mites tuo voin käyttä,kerman käyttö? varmaan ihan joku pieni loraus ruokaan?

entäs esim.rahka,maustamaton.syöttekö senkin ihan kunnon rasvasena vai otatteko edes siitä rasvattoman?miten maidot ja muut jugurtit?

mitä suosittelette kasviksista tekemään. en oikein osaa muuta kun perus salaatteja ja ne aika tylsiä,jotain kasvis/vihannes lisäkettä,miten teette? ostatteko kaupasta valmiita wokkeja?

kertokaa malliksi päivän syötyjä ruokia,jos joku viitsii vastata niin kiitos iso sellainen!

olen lukenut juttuja ja reseptejä karppi sivuilta mutta kaipaan myös ihan henkiökohtaisesti karppaajien kokemuksia :))

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat laihduttaa niin jätä tuo peruna kokonaan pois ja ole tiukalla karppauksella=tuloksia ja nopeaa. Voit kyllä muutenkin tuon potun jättää pois. Ennemmin otat lusikallisen täysjyvä pastaa (sillon tällön) lihan, kasvisten kanssa. Jos leipää haluat leivo itse tai ota pala, korkeintaan kaksi vaasan kuitukunkkua ja kuitukunkkua aamuisin (jos syöt hiilaria niin se syödä aamuisin).

Voita ja kermaa pitää käyttää, mutta toki siinäkin on joku raja. Jos vatsa ei pelaa lisää voin, kerman ja kuitujen määrää. Kun niiden saanti on tasapainossa vatsa voi pelata useita kertoja päivässä.

Rahkat, maustamattomat jugurtit rasvaisina EI KEVYT TUOTTEITA. Nehän sisältää sokeria ja jotkut hurjan määrän lisäaineta. Karppaamalla oikein välttelet samalla lisäaineita. Maitotuotteitakin kohtuudella. Jos haluat painoa tiputtaa ja jostain syystä ei tipu vähennä maitotuotteita. Juustoa saa toki syödä. On juustoja joissa hiilareita 0g/100g.

Kasviksista salaateista parhaimpia on kaikki vihreä. Toki muutkin on sallittuja kuten kaalit ym. Laitat lautasella karviksia, suolaa voinokareita ja mikroon.

Vertaa kaupan pakestewokkeja. Itse suosin joissa hiilareita n.5g/100g.

Aamiaisella esim. munakas, partajugurttia, salaatin lehtia joiden sisään käärin saunapalvia ja juustoa tai omaa tekemää leipää (kuitukunkku) ja runsaasti lisukkeita päälle, karppipitsa ym ym.

Lihaa, kasviksia.

Tonnikalaa, keitettyjä munia, juustoa, majoneesia avokadoa, kurkkua ym ym. näistä jokin salaatti..

Vierailija
2/2 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksista sen verran että niitä menee mulla ainakin niin hurjat määrät että pakasteina ne tulis tosi kalliiksi. Niinpä ostan aina valtavat läjät paprikaa, kesäkurpitsaa, munakoisoa, sipulia ym ja pilkon ja pussitan annoksiin pakkaseen ne ite. Tulee paljon halvemmaksi ja vielä sekin että valmiissa pusseissa on usein jotain sellaista mistä en itse tykkää.

Kermaa ei välttämättä tarvi ollenkaan mutta joskus laitan wokkiin sekaan lorauksen niin hyvää se on :).

mä jätin pastat ja perunat kokonaan pois pl. kylässä syödyt ateriat, mutta 1005 ruisleipää syön 2 palaa päivässä, pirkalla ja uotilalla on hyvät ruisleivät joissa vähän hiilaria.

voita käytän, wokkaan niissä kasvikset ja paistan lihat, kalat ja kanat.

toisinaan paista myös kookosöljyssä ruoat, sitä saa esim life kaupasta.

kananmunat on myös tosi hyvä vaihtoehto, ite syön usein aamuisin munia..

onnittelut hyvästä vaihtoehdosta, karppauksella tulee hiton hyvä olo!! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä