Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermo menee. Tajuton yskä jo 2vk. Onko muilla ollut vastaavaa?

Vierailija
22.02.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän onkin alle vuoden. Mulla menee äitinä hermot (ei siis suuttumushermot vaan stressihermot), kun poika on niin kipeä. Ja todella tajuton on yskä, pelkään, että tukehtuu.

Vierailija
2/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän onkin alle vuoden. Mulla menee äitinä hermot (ei siis suuttumushermot vaan stressihermot), kun poika on niin kipeä. Ja todella tajuton on yskä, pelkään, että tukehtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni kuitenkin ohi itsestään,vaikka kyllä alkoi jo ihmetyttämään, että mitä tää on.

Vierailija
4/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, eikö muilla siis olekaan noin?? Apua en siis osaa ap:lle antaa...

Vierailija
5/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta taustalla. ap

Vierailija
6/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta sitten menin lääkäriin ja syyksi todettiin pitkittynyt keuhkoputken tulehdus. Sain antibiootit ja vaikka melkein kuurin loppuun asti tuntui ettei mitään vaikutusta niin kyllä se sillä sitten loppujen lopuksi kuitenkin lähti.

Vierailija
7/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyda lahete verikokeeseen....

Vierailija
8/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin kestää yskä aina vähintään kolme viikkoa. Toissa kesänä kesti kahdeksan viikkoa. Yskökset oli keltaisia tai vihreitä koko tuon parin kuukauden ajan, ja muistan hyvin, kun yskä loppui: yskäisin ja ajattelin, että miten hitossa tuota limaa vieläkin pukkaa. Sen jälkeen en yskäissyt enää kertaakaan. Ei mulla ollut kuumetta eikä mitään muutakaan, limainen yskä vain, joten ei ollut aihetta käydä lääkärissä.

Vierailija
9/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Codesan comp ja Ventoline astmapiippu auttavat (vaikkei astmaa olekaan). Mutta kun lääkärit ei tätä tajua.

Vierailija
10/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans joulu-tammikuussa tuollaiset 3-4 viikkoa. Lopulta kylkiluiden välissä lihakset krampissa. Nyt olen taas yskässä ja nuhassa...

Vierailija
11/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa pitkittyneeseen yskään. Ainakin meidän 10v lapsukaisella, jolla jää aina flunssan jälkeen yskä ns. päälle. Voiko kohdallasi olla taipumusta astmaan?

Vierailija
12/12 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin yskineet kuukauden,toinen yskii jo verta kun keuhkoputket ovat niin ärtyneet,toisella 39 kuumetta taas vaihteeksi. Virustautu kuulemma kummallakin,alkaa jo ärsyttämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi