Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Disneyland, matkakokemuksia?

Vierailija
22.02.2010 |

Minkä ikäisten kanssa kannattaa mennä? Ja onko disneylandeja yksi vai useampi (erimaissa)? Miten pärjää jos kielitaito on erittäin huono?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridassa on Disneyworld.

Vierailija
2/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisista ja Tokiostakin taitaa löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme koko viisihenkisen perheemme voimin Pariisni Disneylandissa, itse olen käynýt myös Kalifornian Disneylandissa.

Ihan pikkulasten kanssa ei kannata lähteä, mutta muuten paikka sopii ihan kaikenikäisille. Me vietimme siellä vain kaksi päivää (eka päivä Disnaylandissa, toinen Disney Studioilla, ovat vierekkäin), mutta ainakin yksi päivä lisää olisi tarvittu. Majoituimme alueen hotelliin, josta oli helppo liikkua (bussi vei puiston ovelle).

Disneylandin ja Pariisin Charles de Gaullen kentän väliä kulkee bussi, eli sinne pääsee helposti. Mitään erityisen hyvää kielitaitoa ei välttämättä tarvita, ja tuolla puistossa pärjää englannilla. Samalla tietyisti kannattaisi käydä katsastamassa ihanan Pariisin nähtävyydet...

Vierailija
4/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään aivan pienien kanssa en lähtisi. Oli sen verran jengiä ja odottelua, että se kyllä tuskastuttaa kaikkia pienempiä. Vähintäänkin kuuden vanha ja siitä ylöspäin.. siellä riittää iloa ja huvia vaikka teini-ikäisille, eli ei ole samantyyppistä kuin kotimaisissa huvipuistoissa.

Floridassa on myös kuljetukset eri kohteiden välillä. Ja hyvä että onkin, välimatkaa on tajuttomasti. Mä en osannut edes kuvitella, et se paikka on niin iso...

Sinne hujahtaa kyllä useampi päivä, jos teillä vain siihen on mahdollista... Amerikassa pärjää vähemmälläkin kielitaidolla, mutta toista olen kuullut Ranskasta... ;)

Vierailija
5/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin pärjäätte, kun etukäteen vähän pohditte mitä kaikkea voi tulla vastaan. Pelkästään jo osaamalla sanoa kyllä ja ei riittää usein, kun vaan ymmärtää mitä toinen osapuoli sanoo :)

Eli reissuun vaan, siellähän se taito karttuu.. esimerkkinä appiukkoni joka on täysin kielitaidottomana reissannut ympäri maailmaa ja ollut vielä töissäkin :D

Vierailija
6/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Meillä on 3v ja 5v. Taidetaan ihan suosiolla odottaa muutama vuosi.

Vierailija
7/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme koko viisihenkisen perheemme voimin Pariisni Disneylandissa, itse olen käynýt myös Kalifornian Disneylandissa. Ihan pikkulasten kanssa ei kannata lähteä, mutta muuten paikka sopii ihan kaikenikäisille. Me vietimme siellä vain kaksi päivää (eka päivä Disnaylandissa, toinen Disney Studioilla, ovat vierekkäin), mutta ainakin yksi päivä lisää olisi tarvittu. Majoituimme alueen hotelliin, josta oli helppo liikkua (bussi vei puiston ovelle). Disneylandin ja Pariisin Charles de Gaullen kentän väliä kulkee bussi, eli sinne pääsee helposti. Mitään erityisen hyvää kielitaitoa ei välttämättä tarvita, ja tuolla puistossa pärjää englannilla. Samalla tietyisti kannattaisi käydä katsastamassa ihanan Pariisin nähtävyydet...

Lähdemme 20.5. ja odotamme matkaa innolla. Millainen on Disney village?

Vierailija
8/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva paikka.Oltiin toissavuonna lokakuussa 2- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa.Majoituimme NewYork-hotellissa.Oltiin ma-pe.Yksi päivä vietettiin omatoimisesti Pariisissa.Pitempäänkin olisi voinut olla.Junalla siitä pääsee kivasti kaupunkiin ja yhden pysäkin? päässä iiiissooooo ostari Val dÉurope?,jos ei halua kauemmas lähteä.Ranskaa olen huonolla menestyksellä jokus muinoin koulussa opiskellut.Ihmeen hyvin ymmärsin.Ainakin päivää ja kiitos kannattaa opetella,numeroista hyötyä (että tiedät esim. sanoa montako teitä on).Osaavat melkein kaikki kyllä englantia,mutta eivät aina halua sitä käyttää;) saattavat myöskin vastata ranskaksi.Helppo siellä oli asioida ja hotellissa palvelu erittäin ystävällistä.Kivaa oli.Lapset haluais mennä uudestaan

Vierailija
9/9 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme koko viisihenkisen perheemme voimin Pariisni Disneylandissa, itse olen käynýt myös Kalifornian Disneylandissa. Ihan pikkulasten kanssa ei kannata lähteä, mutta muuten paikka sopii ihan kaikenikäisille. Me vietimme siellä vain kaksi päivää (eka päivä Disnaylandissa, toinen Disney Studioilla, ovat vierekkäin), mutta ainakin yksi päivä lisää olisi tarvittu. Majoituimme alueen hotelliin, josta oli helppo liikkua (bussi vei puiston ovelle). Disneylandin ja Pariisin Charles de Gaullen kentän väliä kulkee bussi, eli sinne pääsee helposti. Mitään erityisen hyvää kielitaitoa ei välttämättä tarvita, ja tuolla puistossa pärjää englannilla. Samalla tietyisti kannattaisi käydä katsastamassa ihanan Pariisin nähtävyydet...

Lähdemme 20.5. ja odotamme matkaa innolla. Millainen on Disney village?

Me majoituimme Cheyenne-hotelliin, koska siellä oli mahdollista saada kohtuullisella hinnalla kaksi vierekkäistä huonetta väliovella (kolme lasta oli liikaa yhteen huoneeseen). Hotelli oli parempi kuin odotimme (luokitus oli kaksi tähteä), ja kulkeminen oli helppoa (bussi hotellilta puistolle).

Disney Villagessa oli mm. ravintoloita ja kauppoja (ja niitä riitti ympäri puistoa). Siellä vietimme iltaa (sen minkä jaksoimme), kun puisto meni kiinni.

Hyödyntäkää Fastpasseja niin paljon kuin mahdollista. Säästytte monelta jonottamiselta!

Bon voyage!