Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijaa näitä synnytyksessä revenneitä

Vierailija
21.02.2010 |

On sitä ennenkin synnytetty, eikä turhia valitettu. Kyllä repeämisessä on enemmän kyse asenteesta. Kun ei turhia pelkää niin ei repeäkään. Negatiivinen asenne on monet vammat synnyttäjille aiheuttanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On sitä ennenkin synnytetty, eikä turhia valitettu. Kyllä repeämisessä on enemmän kyse asenteesta. Kun ei turhia pelkää niin ei repeäkään. Negatiivinen asenne on monet vammat synnyttäjille aiheuttanut."

Mun ymmärryksen mukaan repeämisessä on enemmänkin kysymys kudostyypistä kuin asenteesta. Joustamaton kudostyyppi altistaa repeämille asenteesta riippumatta.

Vierailija
2/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainen ja äiti ei koskaan erehtyisi repeämään jossain synnyksessä! Minäkin olen synnyttänyt seitsemän potraa vauvaa, enkä ole valittanut ja jännittänyt. Olen vain jatkanut taikinan vatkaamista/tiskaamista/imurointia/muiden äitien tuomitsemista ja nostanut sorjaa säärtäni, jotta annan lapselle tilaa tulla ulos.

Mihinkään sairaaloihinkaan en ole mennyt, sairaalat on nynnyille ja nykyajan pullamössöäideille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvusta olen kuullut, että aika moni äiti, mm isoäitini äiti kuoli synnytykseen tai sen komplikaatioihin saunassa synnyttäessään.

Muutama taas ei saanut alapäätään koskaan kuntoon repeämisen jäljiltä ja joutui nyhjöttämään sisällä ämpärin vieressä, kun paskaa vain tuli hetkessä.

Vierailija
4/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaa mun asenne meni pilalle kun kolmas syntyi syöksyllä ja aiheutti kolmannen asteen repeämät.

Vierailija
5/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen Hesarin juttuun, josta täällä on keskusteltu. Mikäli viittaat, et joko ole oikeasti lukenut sitä, tai sitten et ole lukenut sitä tarpeeksi hyvin.

Vierailija
6/6 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaksi naista kirjoitti revenneensä niin, että paska lentää 2 minsan varoitusajalla. Jos ei kerkee vessaan, on paskat housuissa.

Todella epäinhimillistä.