Miten saada pillusta kauniimpi?
Niin, siinäpä se pohdintani aihe. Kuorin ihoa, siistin ja lyhennän karvoitusta, rasvailen, ettei tule näppyjä tai sisäänkasvaneita karvoja, mutta silti. Ei tuo mikään kaunis näky ole :P tummaa ihoa nivusissa, vähän lervahtaneet ja pulleat isot häppärit... haluaisin pillustani kauniin kukannupun :D
Onko naisilla asiallisia vinkkejä?
Kommentit (78)
kyllä karvojen poisto on mulle tuunausta sekin.
Mulla onkin aika ens viikolla vahaukseen taas.
Mutta tuunatkaa te muut sydämenne kyllyydestä!
nyt karvoituksen siistimisestä, se ei mun mielestä ole tuunaamista tai myrkyttämistä...
kyllä karvojen poisto on mulle tuunausta sekin.
Mulla onkin aika ens viikolla vahaukseen taas.
Mutta tuunatkaa te muut sydämenne kyllyydestä!
nyt karvoituksen siistimisestä, se ei mun mielestä ole tuunaamista tai myrkyttämistä...
Karvat on karvoja, ja pimppi on pimppi. Kun eikös tässä nyt puhutan alapään ihon vaalentamisesta eikä karvojenpoistosta.
vetyperoksidia en ole toiseenkaan päähäni koskaan laittanut, oletko sinä? Mites muuten on, tuunaatko sinä majavaasi, vahailetko vai oletko tyyliltäsi enemmän kasarituhero? Muotoiletko vaiko rehoitat?
Tiesitkös, että aurinkokin pääsee ihoilleni aivan suoraan, myös limakalvojen lähelle! Sekin aiheuttaa.... S.Y.Ö.P.Ä.Ä.!.!.! Mutta onhan se söpöä, että sinulla on niin suuri sydän, että jaksat olla minustakin huolissasi.
olen käyttänyt voidetta muutaman kerran. Syön joka kesä monia grillattuja grillimakkaroita karsinogeeneineen, poltan silloin tällöin pikkusikarin jos on aihettaa juhlaan, juon myös alkoholia, joka sekin aiheuttaa syöpää. Hui!
Niin, jossakin on ehkä pieni ero siihen, että tunget hydrokinonia limakalvojesi lähelle.
En jaksa olla sinusta kyllä yhtään huolissani. Sen kun tunget sinne alapäähäsi ihan mitä haluat. Joko olet kokeillut vetyperoksidia?
kyllä puhuttiin ihan kaikesta. Muistin virkistykseksi:
Niin, siinäpä se pohdintani aihe. Kuorin ihoa, siistin ja lyhennän karvoitusta, rasvailen, ettei tule näppyjä tai sisäänkasvaneita karvoja, mutta silti. Ei tuo mikään kaunis näky ole :P tummaa ihoa nivusissa, vähän lervahtaneet ja pulleat isot häppärit... haluaisin pillustani kauniin kukannupun :D
vetyperoksidia en ole toiseenkaan päähäni koskaan laittanut, oletko sinä? Mites muuten on, tuunaatko sinä majavaasi, vahailetko vai oletko tyyliltäsi enemmän kasarituhero? Muotoiletko vaiko rehoitat?
Tiesitkös, että aurinkokin pääsee ihoilleni aivan suoraan, myös limakalvojen lähelle! Sekin aiheuttaa.... S.Y.Ö.P.Ä.Ä.!.!.! Mutta onhan se söpöä, että sinulla on niin suuri sydän, että jaksat olla minustakin huolissasi.
olen käyttänyt voidetta muutaman kerran. Syön joka kesä monia grillattuja grillimakkaroita karsinogeeneineen, poltan silloin tällöin pikkusikarin jos on aihettaa juhlaan, juon myös alkoholia, joka sekin aiheuttaa syöpää. Hui!
Niin, jossakin on ehkä pieni ero siihen, että tunget hydrokinonia limakalvojesi lähelle.
En jaksa olla sinusta kyllä yhtään huolissani. Sen kun tunget sinne alapäähäsi ihan mitä haluat. Joko olet kokeillut vetyperoksidia?
Se on kuule niin, että olen sen verran sivistynyt, ettei minulla ole mitään mielenkiintoa vastailla kysymyksiisi edes anonyymisti, ne kun ovat täysin yksityisasioitani.
puhuttu karvanpoistosta. Siksi mäkään en siitä puhunut.
Niin tosiaan, mulla on ensi viikolla tuunausaika karvojen vahaukseen. Missä tilassa teidän majavanne on, arvon mamma?
puhuttu karvanpoistosta. Siksi mäkään en siitä puhunut.
Mites sä sitten luet ja keskustelet viesti tolkulla keskustelussa, jonka topic on Kuinka saada pillusta kauniimpi? Taitaa toisten tuherot kiinnostaa sua aikalailla ;)
Se on kuule niin, että olen sen verran sivistynyt, ettei minulla ole mitään mielenkiintoa vastailla kysymyksiisi edes anonyymisti, ne kun ovat täysin yksityisasioitani.
Chanel Perfect Ass Cream
Mac Pimp Me Up Moisturizer
Shiseido Bottom Whitening Elixir
ja luonnonkosmetiikkaan luottaville Lush Clitoris Soap
'Pimp My Beaver-Coloring Kit'
Veetin vahaliuskojen myyntilause ensi kesänä: "Veet, rämemajavasta kissimirriksi nopeasti ja vaivattomasti!"
Lush Morning After Clit Soap
Old Lady Vagina Lift Extreme Elixir Serum
Pussy Pink- verenkiertoa edistava, kosteuttava voide, mika saa joskus niin harmaan ja elottoman pimpin "ah niin kauniin pinkiksi".
"pussy pumping juicy jumping" turvottava ja hyvin kosteuttava voide, mika pullauttaa ohuet ja lorpahtaneet hapyhuulet taas pinkean pulleiksi.
Before Fuck- primer, mika kosteuttaa ja kaunistaa pimpin ennen coitusta
Hahhaahaa! Tämä oli kyllä mahtava! Miksi mun voiteeni nimi on niin tylsä? :D
"pussy pumping juicy jumping" turvottava ja hyvin kosteuttava voide, mika pullauttaa ohuet ja lorpahtaneet hapyhuulet taas pinkean pulleiksi.
Onko täällä runsaastikin eukkoja, joiden alapää ei ole kelvannut miehelle rumuuden tähden?
Mutta kato hei, se on sama juttu kun se ikuinen virsi sen meikkaamisen kanssa: Mä ihan itteeni varten meikkaan, tulee itelleen sellanen hyvä fiilis kato. Sama se on pimpsankin kanssa.
Onko täällä runsaastikin eukkoja, joiden alapää ei ole kelvannut miehelle rumuuden tähden?
en arvannutkaan, minkälaisen polemiikin kysymykseni herättäisi.
nuo vaalennusaineet meni kyllä ohi multa, en mitään myrkkyjä pipariini laittais. kuvittelin saavani kuorintavoide/karvanpoistovinkkejä tms.. ei käynyt mielessäkään alkaa niin radikaaliksi. rakastan mirriäni, mutta voihan sitä kaunistaa samalla tavalla kuin mitä tahansa muuta ruumiinosaa.
ja sille joka sanoi, että pillulla naidaan, pissataan ja synnytetään, eikä sen ole tarkotus olla kaunis... samoin vaikkapa jalkani tarkoitus on pitää minut liikkeessä, mutta silti rasvaan säärten ihoa, lakkaan varpaankynsiä, ajan säärikarvoja. vaikka eihän sitä, huiii, näin talvella huosujen alta näy. got the point?
ilmeisesti asialliset vinkit on tuntematon käsite, tai sitten kukaan ei tee pimperolleen mitään.
mutta kiitos nauruista!!
ap
ps. pillu on musta kiva nimitys. käytän myös monia muita sanoja kuvaamaan sitä. monipuolisuus asiassa kuin asiassa tuo väriä elämään. ja häpyhuuliin :D :D että lick my pussy sinä joka kehotit puhumaan nätimmin :D
vähän ap loukkaannun! ;) Mä kyllä ihan asiallisesti mielestäni kerroin noista valkaisukokemuksistani, muut täällä ovat ottaneet viestisi vitsillä. No, vahaatko sinä omaasi vai kuinka sitä siistit, mä huomasin heti, että tuli siistimmäksi kun vahautti, enkä enää höylännyt.
Mutta kato hei, se on sama juttu kun se ikuinen virsi sen meikkaamisen kanssa: Mä ihan itteeni varten meikkaan, tulee itelleen sellanen hyvä fiilis kato. Sama se on pimpsankin kanssa.
minä kyllä ihan miestäni varten kaunistautuisin entisestäänkin, kun tiedän hänen tykkäävän katsella ja haluan olla kaunis ja miellyttää miestäni. ja ihan säälittävä yhden miehen nainen oon myös. jos voin jotenkin lisätä viehätystäni, miksen sitä tekisi? enkä hetkeäkään epäile, että misukkani ei olisi kelvannut miehelleni ;)
vähän sama kuin jos olisi olemassa miehellä keino, jolla lisätä ulkoista viehätystä, niin toki tykkäisin jos mies sen tekisi. vai onko mun ajatukseni ja toiveeni olla upein mahdollinen minä, josta mieheni nauttii, jotenkin epätavallinen?
ap
Mä kyllä ihan asiallisesti mielestäni kerroin noista valkaisukokemuksistani, muut täällä ovat ottaneet viestisi vitsillä.
joo ja mä asiallisesti sanoin, että meni ohi kiinnostukseni, enkä siksi siitä jatkanut.
mä nypin pinseteillä kaikki pois!!!!!
AP
Hui mikä duuni! Onko hankala ylläpitää? Nypitkö kuina usein?
Mä kyllä ihan asiallisesti mielestäni kerroin noista valkaisukokemuksistani, muut täällä ovat ottaneet viestisi vitsillä.
joo ja mä asiallisesti sanoin, että meni ohi kiinnostukseni, enkä siksi siitä jatkanut.
mä nypin pinseteillä kaikki pois!!!!!
AP
mä käytän epilaattoria ja höylää.
ap