Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin löytyi oikea lääke mun masennukseen!

Vierailija
20.02.2010 |

Olen niin helpottunut. Ihan kuin olisin ollut pimeässä tunnelissa 4 kuukautta ja nyt näkyy valoa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiltiin venlaflaxin ja Cipralex (en muista sen vaikuttavaa ainetta)

Nyt on parempi olo kuin piiiiitkään aikaan. Ehkä tämä tästä vielä!

Vierailija
2/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Voi kunpa puolisonikin masennus alkaisi helpottaa, välillä kun on tuntunut, että itsekään en enää näe tunnelin päässä valoa. Toivottavasti kevät tuo sinulle kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Hieno juttu! Voi kunpa puolisonikin masennus alkaisi helpottaa, välillä kun on tuntunut, että itsekään en enää näe tunnelin päässä valoa. Toivottavasti kevät tuo sinulle kaikkea hyvää!

Kiitos! :)

Toivottavasti puolisollesi löytyisi pian apua jostain lääkkeestä tai terapiasta.

Itse aion joka tapauksessa hakeutua nyt terapiaan. Masennusjaksoja on elämässäni ollut niin monta, että täytyy yrittää saada joku tolkku siihen, että mistä se paha olo tulee.

ap

Vierailija
4/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin melko kateellinen, itsellä masennusta 6 vuotta, lääkekokeiluja varmaan parikymmentä ja terapiaa viisi vuotta, eikä valoa näy vieläkään..vähän vituttaa.

Vierailija
5/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Hieno juttu! Voi kunpa puolisonikin masennus alkaisi helpottaa, välillä kun on tuntunut, että itsekään en enää näe tunnelin päässä valoa. Toivottavasti kevät tuo sinulle kaikkea hyvää!

Kiitos! :)

Toivottavasti puolisollesi löytyisi pian apua jostain lääkkeestä tai terapiasta.

Itse aion joka tapauksessa hakeutua nyt terapiaan. Masennusjaksoja on elämässäni ollut niin monta, että täytyy yrittää saada joku tolkku siihen, että mistä se paha olo tulee.

ap

Mä olen itsekin ollut masentunut useasti lapsesta lähtien, ja kyllähän se on niin, että niin kauan kuin ihmisellä on niitä viallisia psyyken mekanismeja, se masennus ei todella lähde pois. Sen voi haudata joksikin aikaa, mutta aina se väijyy taustalla.

Vasta sitten kun kaikki ne vialliset tavat kohdata tämä elämä ja käsitellä ongelmia, kaikki vääränlaiset asenteet onnistuu muuttamaan, silloin se masennuskin oikeasti vasta voitetaan. Mun täytyi lyödä koko aiempi minäni pirstaleiksi, ja koota itseni kokonaan uudestaan, mutta oli se sen arvoistakin!

T: 10 vuotta terveenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi