SI-rokote ei toiminutkaan!
Nyt on flunssa ja kuume sekä kova yskä. Keuhkot vinkuvat sisään ja uloshengittäessä.
Minä olen pettynyt rokotteeseen. Sen piti estää tämä :(
Kommentit (12)
Sulla on tavallinen bakteeri tulehdus.
kannattaisko mennä ensiapuun? tuleeko sulta muuten verisiä ysköksiä`?
Onko se vakavaa :( Apua mä kuolen..
Voi vittu, tarkoittaako tämä sitä etten voi juoda kahta siideriä ja käydä saunassa? Onko pakko mennä ensiapuun?
T:ap
ei se haittaa. Menee itsestään ohi.
Silmät punaiset kuin rubiinit ja alapäätä aristaa. Jokaista lihassäijettä särkee kun esimerkiksi näppäilen tätä tilitystäni siitä ettei si-rokote tehonnut. Pahinta kuitenkin on tämä yskä ja lima, joka on vallannut keuhkoni kauttaaltaan keltaiseen limaiseen seittiin :(''
Saa nähdä selviänkö tästä. Vauva ei ole osoittanut mitään merkkejä sairastumisesta ja tätä olen potenut jo torstaista asti.
tai se kausi-influenssa, johon ei sikainfluenssarokote auta. Olisit ottanut tavallisenkin influenssarokotteen.
ihmisiltä on kadunnut se asia mielestä, että tavallisia flunssia pyörii Suomeessakin ihan ympäri vuoden. Jos joku sairastuu, on aika pieni mahdollisuus, että taudin aihauttaisi juuri si, varsinkin jos on saanut rokotteen.
ja nyt minulla on flunssa iiikkk...
Tokihan se joka flunssaan ja influenssaan tepsii tuo yksi rokote eiks vaan?
ei anna sataprosenttista suojaa. Sitäpaitsi tautisi voi olla ihan tavallinen flunssakin...